Skal 'far' inviteres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.356 visninger
26 svar
50 synes godt om
21. januar 2014

Anonym trådstarter

Min søns far meldte ud at han ikke kunne være far efter 3.samværs dag og har ikke hørt fra ham siden. Han skal nu døbes og tænker så om jeg alligevel skal sende ham en invitation eller om jeg skal lade være, det skal liges siges at de andre i min søns far familie gerne vil med :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

klmf

Jeg ville nok sende invitationen, vel vidende at han måske ikke kommer. Bare for at vise storsind og for at der er rene linier ift. hvem der har valgt fra

Anmeld

21. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Min søns far meldte ud at han ikke kunne være far efter 3.samværs dag og har ikke hørt fra ham siden. Han skal nu døbes og tænker så om jeg alligevel skal sende ham en invitation eller om jeg skal lade være, det skal liges siges at de andre i min søns far familie gerne vil med :-)

jeg ville sende den, så kan han beslutte hvad han vil.

Anmeld

21. januar 2014

Mamalou

Anonym skriver:

Jeg er enig med de andre. Synes du skal sende en invitation. Du mister intet ved at gøre det - og tænk hvor fantastisk det vil være, hvis han kom

Vh. Louise

Anmeld

21. januar 2014

Dinsen

Syntes også du ska invitere ham :-)

Anmeld

21. januar 2014

Elling <3<3

Jeg ville også invitere ham.
Så har du i hvert fald gjort hvad du kunne.

Anmeld

21. januar 2014

Elling <3<3

Jeg ville også invitere ham.
Så har du i hvert fald gjort hvad du kunne for at give ham en chance til

Anmeld

21. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville helt sikkert invitere ham, så han har chancen for at ændre sin mening. Det ville være træls, hvis det var dig der kom til at fremstå som den onde! Vh stine

Anmeld

21. januar 2014

Ellie79

Anonym skriver:

Jeg ville sende den, ihvertfald så han aldrig kan bruge det imod dig at du jo ikke engang ville have ham med til dåben. Håber I får en fantastisk dag med eller uden far

Anmeld

21. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg ville også sende en invitation han er trods alt sæd doner : )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.