nemlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

EnSødMor

Kay skriver:

ja... har murmlet over det længe og bestemte os så for at prøve det der nemlig.com

vi lavede en madplan og så bestilte vi det hele

vi bestilte alt hvad vi plejer at skulle bruge... og det blev ca. samme pris som i netto... 19 kr. for udbringning... det sys jeg ik var galt...

og nøj nogle friske og lækre vare der kom ind af døren... kørt lige til min hoved dør... det er ikke sidste gang jeg gør det... det er helt sikkert! 

fik enda lige en plade chokolade med, som velkomst gave 

Har overvejet det selv, men de levere desværre ikke i vores by!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Stumpen

Og selvom du giver 19 kr i udbringning så sparer du penge, da du med garanti køber for mere end 19 kr i spontan/impuls indkøb 

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

MorDk skriver:

Vi overvejer det også. Men kommer til at tænke på hvad med holdbarhedsdatoen? Altså når vi er ude og skal handle ind til f.eks 1 uge så er holdbarhedsdatoen jo vigtig. F.eks så tager jeg altid det der kan holde sig længst. Hvad når man bestiller over nemlig.com? Hvilke erfaringer har I der?

Mælk plejer at kunne holde sig en uges tid. Kød MINIMUM 2 dage, men ofte 3-7 dage (alt efter hvad det er selvf.) 

Grøntsagerne synes jeg holder fint ugen ud. Og frugten har er hel fin. Ok, en gang har vi fået nogle bananer der var lige lovlig grønne, men ellers er frugten moden, uden at være for moden Den ligner det jeg selv ville udvælge i butikkerne

Men når der er drøn på, kan der godt være nogle udsolgte ting, selv om de er puttet i kurven. Hvilket godt kan være lidt irriterende. Men du får besked når du skal betale, så du ikke står der og mangler en citron

Anmeld

20. januar 2014

Kay

MorDk skriver:

Vi overvejer det også. Men kommer til at tænke på hvad med holdbarhedsdatoen? Altså når vi er ude og skal handle ind til f.eks 1 uge så er holdbarhedsdatoen jo vigtig. F.eks så tager jeg altid det der kan holde sig længst. Hvad når man bestiller over nemlig.com? Hvilke erfaringer har I der?

Kan kun sige at det vi har fået denne gang kan holde sig til søndag... Så det syntes jeg år fint :-)

Anmeld

20. januar 2014

Kay

Stumpen skriver:

Og selvom du giver 19 kr i udbringning så sparer du penge, da du med garanti køber for mere end 19 kr i spontan/impuls indkøb 

Jeps og benzin frem og tilbage osv.

Anmeld

20. januar 2014

Kay

Isabel85 skriver:

Hvor lækkert  Jeg har også overvejet at bestille derfra..er priserne de samme som i supermarkederne?

Ja priserne er de samme og nogle ting billigere

Anmeld

20. januar 2014

spj

Vi har brugt dem hver uge i snart 3 år nu og er så glad for det. Elsker at jeg ikke skal ud og handle.
De har så god service. Hvis varen ikke lever op til ens forventninger kan man vælge at få en ny eller pengene retur. Man skal ikke sidde og forklare en masse.

Anmeld

20. januar 2014

Mom2

ja... har murmlet over det længe og bestemte os så for at prøve det der nemlig.com

vi lavede en madplan og så bestilte vi det hele

vi bestilte alt hvad vi plejer at skulle bruge... og det blev ca. samme pris som i netto... 19 kr. for udbringning... det sys jeg ik var galt...

og nøj nogle friske og lækre vare der kom ind af døren... kørt lige til min hoved dør... det er ikke sidste gang jeg gør det... det er helt sikkert! 

fik enda lige en plade chokolade med, som velkomst gave 

Vi har også overvejet det herhjemme, kan da være man skulle prøve det, når nu det får gode anmeldelser Hvor ser man hvilke byer de levere til?

Anmeld

20. januar 2014

Kay

Christina88 skriver:

Vi har også overvejet det herhjemme, kan da være man skulle prøve det, når nu det får gode anmeldelser Hvor ser man hvilke byer de levere til?

på deres hjemme siden i højre side kan man trykke på en knap og så taste sit post nr  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.