nemlig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

M &.I

Kay skriver:

modtog i dag mellem 14 og 15... mælk og brød kan holde sig til d. 26...  

så det passer helt fint at vi kan handle til en uge af gangen  

ok fedt det må jeg prøve hh bare de sender god mælk og frugt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Kay

I&M skriver:

ok fedt det må jeg prøve hh bare de sender god mælk og frugt

det gør de også øko hvis man vil 

Anmeld

20. januar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

jeg troede de var landsdækkende 

Da jeg indtastede 8000 sagde de at de ikke leverede til det område øv!

Anmeld

20. januar 2014

sulo

Kay skriver:

jeg troede de var landsdækkende 

5500 leverer de heller ikke til, er det kun i københavn som sædvanligt?

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

Kan også kun anbefale dem Brugte dem rigtig meget da vi boede på 3. sal på Amager. Så slap man for at gå med baby og indkøbsposer op af trapperne... 

Og nu er vi gået tilbage til dem efter jeg er blevet gravid igen. Selv om vi bor i hus nu, så er det stadig SÅ lækkert at de kommer ud med varene

Og som jeg skrev på fjæsen, så tilbød ham der leverede at bære varene helt ind på køkkenbordet, da han så jeg var gravid! Det er sgu KANON service

VI har ÉN gang fået en forkert vare, hvilket jeg synes er ret imponerende, når vi handler der hver uge

Anmeld

20. januar 2014

MorDk

Vi overvejer det også. Men kommer til at tænke på hvad med holdbarhedsdatoen? Altså når vi er ude og skal handle ind til f.eks 1 uge så er holdbarhedsdatoen jo vigtig. F.eks så tager jeg altid det der kan holde sig længst. Hvad når man bestiller over nemlig.com? Hvilke erfaringer har I der?

Anmeld

20. januar 2014

M &.I

Happiness skriver:

Kan også kun anbefale dem Brugte dem rigtig meget da vi boede på 3. sal på Amager. Så slap man for at gå med baby og indkøbsposer op af trapperne... 

Og nu er vi gået tilbage til dem efter jeg er blevet gravid igen. Selv om vi bor i hus nu, så er det stadig SÅ lækkert at de kommer ud med varene

Og som jeg skrev på fjæsen, så tilbød ham der leverede at bære varene helt ind på køkkenbordet, da han så jeg var gravid! Det er sgu KANON service

VI har ÉN gang fået en forkert vare, hvilket jeg synes er ret imponerende, når vi handler der hver uge

Anmeld

20. januar 2014

Carina:-)

Det kunne være man skulle prøve det,selv om jeg elsker at handle 

Anmeld

20. januar 2014

Isabel85

Kay skriver:

ja... har murmlet over det længe og bestemte os så for at prøve det der nemlig.com

vi lavede en madplan og så bestilte vi det hele

vi bestilte alt hvad vi plejer at skulle bruge... og det blev ca. samme pris som i netto... 19 kr. for udbringning... det sys jeg ik var galt...

og nøj nogle friske og lækre vare der kom ind af døren... kørt lige til min hoved dør... det er ikke sidste gang jeg gør det... det er helt sikkert! 

fik enda lige en plade chokolade med, som velkomst gave 

Hvor lækkert  Jeg har også overvejet at bestille derfra..er priserne de samme som i supermarkederne?

Anmeld

20. januar 2014

TNBC

sulo skriver:

5500 leverer de heller ikke til, er det kun i københavn som sædvanligt?

Jeg kunne melde mig ind, og jeg bor i Helsingør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.