Tvillingerne, 3 måneder! (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Rikke2404

mira2013 skriver:

Hvor er de søde 

Venter selv tvillinger så det godt at høre lidt om hvordan det går med tvillinger man høre heletiden det er sværet med tvillinger så man bliver bange for ikke kunne klare sig med 2 guldklumber 

Tror det er meget forskelligt Mine piger har bare hele vejen igennem været nemme. Men glæd dig, det er virkelig dejligt med tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Carina:-)

Nårrhh de er søde 

Anmeld

20. januar 2014

Mother-love

Hvor er de bar kære altså.
Hvordan kan du kende forskel på dem? Hehe jeg synes ikke de kunne være mere ens hahaha

Anmeld

20. januar 2014

et-ønske

Kan man lokke nogle gode råd ud af dig hvad har du/i gjort for at få en god rytme og dermed en dejlig harmonisk hver dag?

Man hører jo desværre kun det modsatte fra andre tvillinge forældre

Anmeld

20. januar 2014

BabyMus

Sikke dejlige de er. Smukke piger.

Anmeld

21. januar 2014

Rikke2404

Havanagila skriver:

Hvor er de bar kære altså.
Hvordan kan du kende forskel på dem? Hehe jeg synes ikke de kunne være mere ens hahaha

Tja, det er der jo mange der spørger om Og jeg ved det egentlig ikke helt præcist. Laura har lidt tykkere kinder? Når man går med dem hver dag, er de bare forskellige. Både væremåde og udseende

Anmeld

21. januar 2014

Rikke2404

et-ønske skriver:

Kan man lokke nogle gode råd ud af dig hvad har du/i gjort for at få en god rytme og dermed en dejlig harmonisk hver dag?

Man hører jo desværre kun det modsatte fra andre tvillinge forældre

Vi har holdt meget på, at de skal de samme ting, på samme tid. Dvs, spise på samme tid, som resultere i at de sover på samme tid. Bades om aftenen, så farmand tager den ene. Det bruger de meget energi på, og derefter får de også mad samme tid, og puttet samme tid. Det har bl.a. gjort at mor her ikke altid har et vågent barn, når de følges ad Og det er jo herligt!

Anmeld

22. januar 2014

Rikke2404

AnthonsMor skriver:

Sikke nogle dejlige tøser!

Tusind tak

Anmeld

22. januar 2014

Rikke2404

Lilje82 skriver:

Hvor er de skønne  fedt at have 2 babyer og alligevel have lidt alene tid om morgenen.

Ja, det er super skønt! Det giver bare en meget mere overskud til resten af dagen

Anmeld

22. januar 2014

Rikke2404

emmagirl skriver:

Wauw, hvor er de bare søde, smukke og charmerende  Dejlige piger!!!!

Årh tusind tak søde Og jeg er helt vild med din bassemand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.