Tvillingerne, 3 måneder! (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Rikke2404

DianaRJS skriver:

skønne piger <3

og ja med 2 er det bare ikke til at følge med.
vi kan heller ikke følge med herhjemme

håber du får pandebåndende i dag og at de kan bruges og du er tilfreds med dem

Tak! Dine twins er også for skønne Håber snart at der kommer en update på dem, så vi kan se hvor store de er ved at være

Jeg fik dem faktisk allerede dagen efter du havde sendt dem! De er vild godt lavet, og passer jo bare perfekt Dem kan du godt sælge flere af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Tak! Dine twins er også for skønne Håber snart at der kommer en update på dem, så vi kan se hvor store de er ved at være

Jeg fik dem faktisk allerede dagen efter du havde sendt dem! De er vild godt lavet, og passer jo bare perfekt Dem kan du godt sælge flere af

gud fik du dem lørdag så? troede jeg ikke men dejligt, og dejligt de kunne bruges haha kan være jeg skal til at overveje det så

og update på mine skulle gerne komme senere i dag eller i morgen, for så kommer i eftermiddag så kan der lige komemt lidt vægte med også har ikke en anelse om hvad de vejer nu, så bliver spændene

Anmeld

20. januar 2014

Rikke2404

DianaRJS skriver:

gud fik du dem lørdag så? troede jeg ikke men dejligt, og dejligt de kunne bruges haha kan være jeg skal til at overveje det så

og update på mine skulle gerne komme senere i dag eller i morgen, for så kommer i eftermiddag så kan der lige komemt lidt vægte med også har ikke en anelse om hvad de vejer nu, så bliver spændene

Ja, det var hurtig levering må man sige Ikke til at klage over!

Ja, overvej det

Det ser vi frem til

Anmeld

20. januar 2014

et-ønske

Hvor er det søde og dejligt at i har sådan en god rytme
Nu kan jeg da slet ikke vente til mine to piger kommer til verden

Anmeld

20. januar 2014

mira2013

Rikke2404 skriver:

Tænk at det allerede er 3 mdr siden at mine dejlige tøser kom til verden. Tiden går jo alt for hurtigt

Her hjemme går det super godt. Vi har fået en god rytme, nu hvor farmand er på job. Den sidste månedes tid er de kun vågnet én gang om natten, (eller tidlig morgen om man vil) ved 4 tiden, for at få flaske. Når den er tom, sover de gerne til kl. 9-10 stykker.
Mor her er jo A - menneske, så jeg står op ved 7-8 tiden, og får gjort en masse i hjemmet, inden de vågner Så er der masser af tid til hygge og leg!

Før sneen og frosten kom, snuppede de også gerne 2-3 timer i barnevognen udenfor til middag. Det jo herligt. SÅ nemme piger!

D. 3/1 var sp på besøg, vejede pigerne 5360 gram - begge to. Emma er 2 cm længere end Laura, 59 og 57 cm.
(2475 og 2365 gram, 46 cm ved fødslen)
Hun kommer igen her d. 31/1. Glæder mig hver gang

Her d. 26/1 skal vi have barnedåb. Vi glæder os helt vildt! Update på det, kommer selvfølgelig også

De første billeder er fra da vi var til fotografering, i december. De blev hammer go'e!

Nu lidt billeder af de små bøffer..

Hvor er de søde 

Venter selv tvillinger så det godt at høre lidt om hvordan det går med tvillinger man høre heletiden det er sværet med tvillinger så man bliver bange for ikke kunne klare sig med 2 guldklumber 

Anmeld

20. januar 2014

Dianabk

Rikke2404 skriver:

Tænk at det allerede er 3 mdr siden at mine dejlige tøser kom til verden. Tiden går jo alt for hurtigt

Her hjemme går det super godt. Vi har fået en god rytme, nu hvor farmand er på job. Den sidste månedes tid er de kun vågnet én gang om natten, (eller tidlig morgen om man vil) ved 4 tiden, for at få flaske. Når den er tom, sover de gerne til kl. 9-10 stykker.
Mor her er jo A - menneske, så jeg står op ved 7-8 tiden, og får gjort en masse i hjemmet, inden de vågner Så er der masser af tid til hygge og leg!

Før sneen og frosten kom, snuppede de også gerne 2-3 timer i barnevognen udenfor til middag. Det jo herligt. SÅ nemme piger!

D. 3/1 var sp på besøg, vejede pigerne 5360 gram - begge to. Emma er 2 cm længere end Laura, 59 og 57 cm.

Her d. 26/1 skal vi have barnedåb. Vi glæder os helt vildt! Update på det, kommer selvfølgelig også

De første billeder er fra da vi var til fotografering, i december. De blev hammer go'e!

Hvor er de søde

Anmeld

20. januar 2014

AnthonsMor

Rikke2404 skriver:

Sikke nogle dejlige tøser!

Anmeld

20. januar 2014

Lilje82

Hvor er de skønne  fedt at have 2 babyer og alligevel have lidt alene tid om morgenen.

Anmeld

20. januar 2014

mommy1991

Rikke2404 skriver:

Wauw, hvor er de bare søde, smukke og charmerende  Dejlige piger!!!!

Anmeld

20. januar 2014

BigHope13

Rikke2404 skriver:

Årh tak søde Du har altså også noget af en lækker søn!

Åhh tusind tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.