Købegrød eller hjemmelavet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

LinLin

Det har været en blanding til begge drenge synes fx det var rigtigt nemt lige at have et glas med på tur, men derhjemme var stort set alt hjemmelavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Malene76

Jeg lavede det selv. Ind i mellem i snæver vending, så købte vi et enkelt glas købegrød. Jeg lavede selv fordi jeg havde tid og lyst til det. 

Kh. Malene 

Anmeld

19. januar 2014

Clisolka

Med den første lavede vi det selv, men om hun ville spise det?? Nooo, hun ville kun have købegrøden/mosen. 

Nu skal lillebror så stille starte op, så jeg prøver selv at lave det - det skal nok blive spændende 

Anmeld

19. januar 2014

Maja_4000

Jeg lavede alt selv til Caroline. Dog havde vi engang imellem et glas med, hvis vi skulle ud

Jeg lavede en KÆMPE portion mos af gangen .. Dog med grøntsagerne hver for sig, som jeg så frøs ned i isterningbakker, så kunne de kombineres på kryds og tværs regner med at gøre det samme næste gang ..

Anmeld

19. januar 2014

Ciss

Jeg har stemt blankt.

Jeg købte grødpulver, men alt af mos lavede jeg selv.

Anmeld

19. januar 2014

Nessie

Jeg har stemt blankt.
Jeg laver som udgangspunkt mos og grød selv, men har ingen dårlig samvittighed over at ty til glas eller pulvergrød

Anmeld

19. januar 2014

emsaroto

Jeg laver det selv .. 

Det er meget billigere og når man har et stramt budget i for vejen, så er det den bedste løsning  

Anmeld

19. januar 2014

Rødhætte

Anonym skriver:

Laver du grød og mos til dit barn selv eller køber du det?

Begge dele, men min dreng kunne faktisk bedst lide det man købte.

Anmeld

19. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Med thea lavde jeg det meste selv. Med alberte har det været købe grød, da hun ik ville ha hjemmelavet. Vh stine

Anmeld

19. januar 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Laver du grød og mos til dit barn selv eller køber du det?

Har stemt blankt, da det er en blanding. Min søn gider ikke spise min hjemmelavede grød - men gerne købepulver-grød..
Men han grøntsagsmos og frugtmos laver jeg selv, og det vil han godt have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.