Købegrød eller hjemmelavet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Købegrød eller hjemmelavet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.220 visninger
22 svar
7 synes godt om
19. januar 2014

Anonym trådstarter

Laver du grød og mos til dit barn selv eller køber du det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Chris86

Har ikke stemt, da det er begge dele... Nogle gange føler jeg simpelthen ik jeg magter/har/fantasi til selv at lave... Og så blir det en potion købe...

Anmeld

19. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg har altid lavet grød selv. Mos lavede jeg cirka 95% selv, og en sjælden gang imellem når vi skulle ud og jeg ikke lige havde fået lavet, så købte jeg et glas.

Anmeld

19. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Jeg laver det selv Med den ældste købte jeg det for hun var ikke just imponeret over mine kogekundskaber

Anmeld

19. januar 2014

Nea85

Jeg tillader mig at svare selv om det er lææænge siden min datter fik mos og grød

Jeg lavede som udgangspunkt alt selv, men engang imellem blev det til et glas købe-mos, hvis vi var ude ved spisetid

Anmeld

19. januar 2014

Kløver

Ved min første lavede jeg en masse selv og intet gad han, og endte med købe som han spiste lystigt af, så gjorde det samme ved nr 2

Anmeld

19. januar 2014

Valle81

Lige på det område er jeg mega hellig:-)

Jeg har aldrig købt en eneste pakke købegrød:-)

Anmeld

19. januar 2014

tarkoflen

Jeg laver alt selv synes faktisk ikke det er så bøvlet og urtekram har lavet nogle lækre grødvarianter, vi bruger boghvede, hirse, majs og den nye favorit er trekornsgrød

Anmeld

19. januar 2014

2babygirls

Anonym skriver:

Gjorde begge dele, men købegrøden vandt desværre over mine kogekundskaber begge gange
Faktisk gad baby nr 2 ikke grød, hun var mere til grov mad fra start.

Anmeld

19. januar 2014

Victoria2013

Indtil videre har jeg lavet alt selv - hun har fået grød/mos i 2 mdr nu. Eller... jeg købte nogle glas med frugtmos for lige at prøve det, men det er jo ligeså nemt og billigere at lave selv

Har prøvet en enkelt grød på glas og den var godt nok skuffende og smagte mærkeligt. Tror bare at så længe jeg er på barsel, at lillepigen nøjes med mors mad. Hvad der så sker når far overtager barslen, vides ikke, men han er ikke den store kok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.