Børnesår? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Vi har noget zovir liggende til herpes, men som skrevet ovenover, synes jeg ikke at det har lignet det som jeg selv får

Udbrud er forskrlligt, bogle får et lille udbrud og andre får kæmpe udbrud. Hvis du selv har det, (også selvom du ikke har det ligenu) kan det være sandsynrligt at det er herpes, hvis du har smittet hende. Det er jo svært at undgå. Har det også selv engang imrllem, også er det bare NO KISSING. Overhovedet. Smør zovir på. Mener det hedder 3 eller 5 gange om dagen . Det står på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

lykkekevin

Maja_4000 skriver:

Det har jeg bare selv haft ret tit, og jeg synes ikke det har set ud som mit gør

kan kun sige hvad jeg syntes det liner og det liner meget det min datter havde hun havde det dog mere ind i munden end uden på munden
men håber ikke for nogen at de skal opleve dette

Anmeld

19. januar 2014

Maja_4000

Stumpen skriver:

Jeg skal ikke sige hvad det er, men ville helt klart blive hjemme i morgen og kontakte lægen.. Tror ikke daginstitution vil modtage hende uden de ved om det er børnesår eller ej... 

Min kæreste bliver hjemme og tager til akut-tid hos lægen i morgen

Anmeld

19. januar 2014

Maja_4000

Isabella_mor skriver:

Udbrud er forskrlligt, bogle får et lille udbrud og andre får kæmpe udbrud. Hvis du selv har det, (også selvom du ikke har det ligenu) kan det være sandsynrligt at det er herpes, hvis du har smittet hende. Det er jo svært at undgå. Har det også selv engang imrllem, også er det bare NO KISSING. Overhovedet. Smør zovir på. Mener det hedder 3 eller 5 gange om dagen . Det står på

Det har du ret i.. Det er flere måneder siden at jeg havde det i udbrud, men kan vel godt smitte alligevel..

Det er sjovt at du siger det med at man ikke skal kysse.. Nu har jeg haft det ret mange gange mens jeg har været sammen med min kæreste, og han har ALDRIG haft det forstår det ikke :b

Anmeld

19. januar 2014

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Det har du ret i.. Det er flere måneder siden at jeg havde det i udbrud, men kan vel godt smitte alligevel..

Det er sjovt at du siger det med at man ikke skal kysse.. Nu har jeg haft det ret mange gange mens jeg har været sammen med min kæreste, og han har ALDRIG haft det forstår det ikke :b

der er er med herpes er at han jo ogodt kan være blevet smittet af det. men hos nogle går det måske kun i udbrud hvert 3 år.. altså det ligger og "sover" inde i kroppen... og det dukker så op når man bliver ramt af anden sygdom., forkølelse osv. deraf navnet forkølelsessår... jeg har haft et i år.. men det er 5 år siden jeg sidst havde et.. så det er forskelligt fra person til person.. nogle har det hvert år, og måske flere gange på et år. andre har det sjældent..

Anmeld

21. januar 2014

Maja_4000

Bare lige en opdatering.. Det er børnesår

Anmeld

21. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Maja_4000 skriver:

Bare lige en opdatering.. Det er børnesår

Jeg var lige ved at skrive børne sår men du er hurtigere end mig. Min søn har haft det og det ligner børne sår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.