Børnesår? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.249 visninger
16 svar
4 synes godt om
19. januar 2014

Maja_4000

Ja, lægevagten vil ikke se os, så nu prøver jeg det næstbedste : jer

Jeg havde selv børnesår som barn, og det her ligner det altså meget!

Hvad siger I? Og hvordan er det med institutionen? Ringer i morgen og hører dem ad, men det er rart at være forberedt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

MyLove E

Hvis det er børnesår så er det ingen institution i morgen.
Det smitter A H til.

Det ser meget betændt ud, så kan godt ligne det

Anmeld

19. januar 2014

Isabella_mor

Eller et slemt udbrud af herpes. Hvis det startede som en væskefyldt blære og som så blev til et sår. Nu er jeg jo ikke læge. Men prøv at kontakt jeres egen læge i morgen. Det skal nok behandles med rn creme, men om det er herpes eller børnesår er jo lægens vurdering. du kan købe creme på apoteket i håndkøb hvis det er herpes. 

Anmeld

19. januar 2014

lykkekevin

for mig liner det herpes ja undskyd men det liner det min datter har haft
og 1 gang kan være meget voldsom min datter fik det hele vejen igennem munden ned i halsen og tabt sig 3 kilo på 5 dage
og var indlagt i 5 dage hendes var så es helt ekstrem og hun var 3.5 år og da hun blev indlagt vejet hun kun 8,9 kilo
så slemt sker det ikke rat tit

Anmeld

19. januar 2014

Maja_4000

MyLove E skriver:

Hvis det er børnesår så er det ingen institution i morgen.
Det smitter A H til.

Det ser meget betændt ud, så kan godt ligne det

Det er heller ikke planen at hun skal afsted i morgen.. Det var mere om vi skulle regne med to dage hjemme eller en uge

Anmeld

19. januar 2014

Maja_4000

lykkekevin skriver:

for mig liner det herpes ja undskyd men det liner det min datter har haft
og 1 gang kan være meget voldsom min datter fik det hele vejen igennem munden ned i halsen og tabt sig 3 kilo på 5 dage
og var indlagt i 5 dage hendes var så es helt ekstrem og hun var 3.5 år og da hun blev indlagt vejet hun kun 8,9 kilo
så slemt sker det ikke rat tit

Det har jeg bare selv haft ret tit, og jeg synes ikke det har set ud som mit gør

Anmeld

19. januar 2014

tribk

Maja_4000 skriver:

Hvad siger I? Og hvordan er det med institutionen? Ringer i morgen og hører dem ad, men det er rart at være forberedt

Ja det ligner børnesår. Det smitter af helvede til så hun må ikke komme afsted før det er væk. Hun vil også meget nemt komme til at smitte sig selv Børnesår kommer tit ved munden, næsen og andre steder hvor der er "åbent", som bakterierne kan gå i.

Anmeld

19. januar 2014

Stumpen

Jeg skal ikke sige hvad det er, men ville helt klart blive hjemme i morgen og kontakte lægen.. Tror ikke daginstitution vil modtage hende uden de ved om det er børnesår eller ej... 

Anmeld

19. januar 2014

Maja_4000

Isabella_mor skriver:

Eller et slemt udbrud af herpes. Hvis det startede som en væskefyldt blære og som så blev til et sår. Nu er jeg jo ikke læge. Men prøv at kontakt jeres egen læge i morgen. Det skal nok behandles med rn creme, men om det er herpes eller børnesår er jo lægens vurdering. du kan købe creme på apoteket i håndkøb hvis det er herpes. 

Vi har noget zovir liggende til herpes, men som skrevet ovenover, synes jeg ikke at det har lignet det som jeg selv får

Anmeld

19. januar 2014

Ellie79

Maja_4000 skriver:

Ligner det vi havde i december - vagtlægen ville ikke se os og mente det bare var sutte eksem. Næste dag ringede vuggestuen ham hjem med skoldkopper på hele kroppen - hmm det havde han bare haft for et år siden. Vi tog til lægen det sutte eksem var børnesår som nærmest var eksploderet på hele hans lille krop. Vi var i pencilin behandling i en uge. Så ring heller til egen læge imorgen har ikke meget tiltro til vagtlægerne. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.