Hvad laver I andre mødre/familier med jeres store børn? Jeg føler tit min søn "bare" ser film og spiller på diverse spillemaskiner. Jeg er ellers en mor der er meget sammen med min søn. Herhjemme foregår det : enten biograf, svømmehal osv. Hvilket jo er fint ud af huset. Men synes det er så svært at underholde herhjemme. Han får som sædvanlig til fødselsdag og jul det legetøj han ønsker sig, som han jo virkelig virkelig ønsker sig og nærmest ik kan leve uden. Men ak ja det står dagen efter bare og samler støv. Det er ik fordi han egentlig siger han keder sig men jeg kan mærke på ham at han er rastløs. Har prøvet at vi spiller kort, uno, ludo, kalaha, klodshans osv. men det har hans interesse i max 5 min. Han er ikke en dreng der gider at sidde og tegne/kreativ osv. Og ja måske er det bare sådan det er at være 7 år lige om lidt? Jeg ved det ikke... Men ja hvad får I andre med drenge børn på den alder tiden til at gå med? Og det er ik fordi jeg synes der skal ske noget hele tiden eller jeg bare skal være en mor der er på, men føler bare dagen går med tv og spil.....
Anmeld