Zafir skriver:
Kæreste dig. Jeg tror du skal til at indstille dig på at dit liv er anderledes nu... Og derfor kan dine gå-i byen veninder ikke finde ud af dig mere. - Du må spørge dig selv, hvor meget venskab I havde udover gå-i-byen? Var det langvarige venindeskaber, der skulle gå til I blev gamle?
Da jeg flyttede fra kbh til landet, så mistede jeg en stor del af min vennekreds. De kunne slet ikke forholde sig til at jeg lavede helt om på mit liv og gik ned i gear. Jeg følte jeg var den samme, der bare havde fundet mig selv... Men de andre kunne ikke følge med.
Du er på et helt andet sted, selvom du godt kan have det sjovt uden alkohol - det kan jeg HELT bestemt også 
Men du er nået et skridt videre før dem. måske venner de tilbage, når de er i de samme sko - måske er jeres veje bare skiltes der...
Du finder venner og dejlige mennesker gennem hele livet, nogen varer ved andre er på gennemrejse. - Jeg er sikker på at du har en eller to helt inde i hjertet - som altid vil være der. Nu er det så tid, at du skal finde nogen andre - fx herinde, der er på samme sted i livet som dig selv 
Mange kram og tanker.
Hej!
Jeg mistede faktisk en hel del, da jeg blev gift med min mand her i januar måned. "Skal du giftes?!" Det forstod de ikke...
Så da jeg fandt ud af, ca. 1 uge efter endt bryllpsrejse, at jeg var gravid, var de faktisk allerede væk. Jeg fandt oz ud af, hvem der var mine rigtige venner og hvem som ikke var. Jeg er en af de første i min vennekreds, som blev gift og får børn...
Jeg kan vel oz spørge mig selv, hvilke slags venner det var; for faktisk var det jo bare dem, man ringede til, når man trængte til at skulle i byen - når jeg nu tænker over det.
Dem som nu er tilbage, er dem med fast arbejde, fast kæreste/forlovede, dem som er lidt ældre end mig selv, men på "samme niveau" og dem som finder det skidehyggeligt at sidde og sludre over en gulerodskage og en kop kaffe
Det kan være, jeg blir´ en som er mere til det hjemmelige hygge, private fester og lign. Hvem ved?
Nu skal jeg fx til "Dybvad open air" her på lørdag (koncert med forskellige artister i en bette by nær mig selv) Det var jeg oz sidste år, og selvom jeg er gravid i 31 uge, skal jeg afsted. Blir´ simpelthen nødt til at ska´ se "Rocazino" live

Nogen der vil med?
Diana, Sæby
Anmeld