Jeg er lidt nysgerrig efter at høre, om der er andre der har oplevet det samme som jeg, eller om det blot er en engangsforestilling for mit vedkommende..
Jeg var indtil for 7 måneder siden en rigtig partypige, der gav den gas i byen hver weekend med veninderne.¨Da jeg pludselig finder ud af at jeg er gravid og knap 3 måneder henne, så stopper de her byture selvfølgelig. Jeg fortæller veninderne det, og de blir selvfølgelig overraskede over nyheden, ligesom jeg selv.
Herefter hører jeg meget sjældent fra dem... Får ikke beskeder, hvor de spørger om jeg ikke lige vil kigge forbi osv.. Bare fordi jeg nu er gravid, så er jeg jo stadig den samme person.. Jeg kan sagtens tage i byen og have en god aften uden alkohol, og det kunne jeg også inden min graviditet. Jeg kan sidde weekend efter weekend og følge med på facebook at nu har de været på shopping, bytur, bio osv... Men hvorfor hører jeg ingenting??
Jeg har virkelig fundet ud af hvem der er mine venner og veninder, efter at jeg blev gravid.. Nogle enkelte skriver stadig meget ofte, både for at høre hvordan det går med maven og baby, men også for at få mig med til forskellige ting...
Har I andre også oplevet det?
Anmeld