Samme symptomer ved hver graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. januar 2014

CH2012

Jer som blev gravide efter SA - oplevede I samme symptomer ved den efterfølgende graviditet, som ved den hvor SA opstod?

Og hvad med jer, som har været gravid flere gange (I behøver ikk at have oplevet en SA), - var da jeres symptomer de samme ved hver graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Clisolka

Ingen af mine graviditeter har været ens 

4 gange har jeg i alt været gravid - der er kommet 2 dejlige tumlinger 

Anmeld

18. januar 2014

Lukas&Liam<3

Mine har været helt ens

Anmeld

18. januar 2014

SjeBets

Jeg har døjet med halsbrand alle 4 gange jeg har været gravid. Men ellers har jeg ikke døjet med noget. De har alle mindet ret meget om hinanden

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

Babymor1013 skriver:

Ingen af mine graviditeter har været ens 

4 gange har jeg i alt været gravid - der er kommet 2 dejlige tumlinger 

Okay, forskellig hvordan?
Tænker fx om de tidlige symptomer bl.a. har været forskellige?
Fx havde jeg rigtig ømme bryster i graviditeten hvor jeg havde en SA, men måske har jeg det ikk næste gang? Jeg ved det ikk...

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

Maria&Lukas skriver:

Mine har været helt ens

Okay.... Jeg er meget spændt på om jeg kommer til at have de samme symptomer...

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

SjeBets skriver:

Jeg har døjet med halsbrand alle 4 gange jeg har været gravid. Men ellers har jeg ikke døjet med noget. De har alle mindet ret meget om hinanden

Okay,... Mange tak for svar

Anmeld

19. januar 2014

cwl

Min den første havde jeg ingen symptomer til at starte med, da jeg så var gået en måned over tid med negative test. Skrev jeg til min læge at jeg synes jeg var begyndt at blive ret oppustet og hun skrev bare tilbage at det kunne være noget med fordøjelsen. Men jeg kunne bare mærke at det var anderledes og tog derfor ned og købe en test og Bingo den var positiv.

Ved min anden graviditet sad jeg til et kursus og havde meget tørre hænder og finder en creme (parfumeret) i min taske (som jeg ikke havde brugt længe) og tager på, og så får jeg mega kvalme at jeg er nød til at vaske den af og tænker at der er noget mærkeligt ved det. Køber en test og Bingo den er positiv (det var før forventet mens)

Her tredje gang kunne jeg allerede mærke noget anderledes ved min krop en uge efter ÆL. Fik en aften følelsen af at mælken løb til og nogle dage efter mega ømme bryster og meget oppustelig. Testede allerede svag positiv 3+2 (men den lille holdte ikke fast nok)

Anmeld

19. januar 2014

Mor til Ella

CH2012 skriver:

Jer som blev gravide efter SA - oplevede I samme symptomer ved den efterfølgende graviditet, som ved den hvor SA opstod?

Og hvad med jer, som har været gravid flere gange (I behøver ikk at have oplevet en SA), - var da jeres symptomer de samme ved hver graviditet?

Ved sa havde jeg konstant ondt i maven,og vidste at der var noget der ikke føltes rigtigt.

De andre 2 har heller ikke været ens

Anmeld

19. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
CH2012 skriver:

jeg havde en del kvalme om morgenen, så jeg måtte have mariekiks stående ved sengen ved de to første graviditeter (den der endte i SA i uge 9 og den der endte i en dejlig dreng)... med min søn begyndte jeg dog at vokse ret hurtigt og jeg kunne intet holde nede fra uge 10 til 12-13 stykker...

Nu 6 år senere er jeg igen gravid og det eneste denne graviditet har til fælles med de to andre er at jeg var en smule øm i brystet ligesom SA, men da jeg så nåede de 11 uger begyndte kvalmen... heldigvis ikke helt så slemt som med sønnen, men tæt på... 

Nu er jeg 29+4 og har ikke haft andre ligheder mellem graviditeterne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.