så blev lille fisen 1 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Lukas&Liam<3

AnthonsMor skriver:

Vi har ikke rigtig oplevet andet end snotnæse herhjemme, også obligatorisk "efter vaccine syge"

Så jeg er lidt spændt på hvordan Anthon bliver når han bliver syg.. Om han slægter sin far på og er  nedlagt i flere dage efter

Lukas far er også nedlagt når han er syg, det var han bare ikke da han var lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Lukas far er også nedlagt når han er syg, det var han bare ikke da han var lille

Anthons far var utrolig meget syg da han var barn, lige til han fik fjernet mandler - siden har han sjældent været syg, men han plejer så at være meget syg når han så endelig er det!

Anmeld

19. januar 2014

Lukas&Liam<3

AnthonsMor skriver:

Anthons far var utrolig meget syg da han var barn, lige til han fik fjernet mandler - siden har han sjældent været syg, men han plejer så at være meget syg når han så endelig er det!

Det må vi ikke håbe han har arvet
Lukas er syg på 11 dagen nu og har haft feber i 9 dage, det er så synd /: han er heldigvis glad.

Anmeld

20. januar 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Det må vi ikke håbe han har arvet
Lukas er syg på 11 dagen nu og har haft feber i 9 dage, det er så synd /: han er heldigvis glad.

Åh hvor lyder det bare slet ikke rart!
Er han så ekstra træt eller har han "bare" feber?

Anmeld

21. januar 2014

Ønskebarnet12

Maria&Lukas skriver:

Vi har haft en rigtig dejlig dag med hele fars familie, selvom han er syg og betændelsen løber ud af ørene. Det generer ham heldigvis ikke. Imorgen kommer min familie

Det er helt vildt at tænke på at for 1 år siden lå jeg med de sidste veer og skulle til at føde. Hold op der er sket meget på det år

Han tumer rundt, rejser sig fra siddende stilling og går også lidt. Inden længe suser han nok rundt han siger hej, ja, nej og ahmmm (hver gang han ser mad )

Tillykke! han er simpelthen alt for lækker

Anmeld

21. januar 2014

Sisse Vinther

Maria&Lukas skriver:

Vi har haft en rigtig dejlig dag med hele fars familie, selvom han er syg og betændelsen løber ud af ørene. Det generer ham heldigvis ikke. Imorgen kommer min familie

Det er helt vildt at tænke på at for 1 år siden lå jeg med de sidste veer og skulle til at føde. Hold op der er sket meget på det år

Han tumer rundt, rejser sig fra siddende stilling og går også lidt. Inden længe suser han nok rundt han siger hej, ja, nej og ahmmm (hver gang han ser mad )

Tillykke

Hvor er han bare dejlig at se på, altså!

Anmeld

21. januar 2014

Lukas&Liam<3

AnthonsMor skriver:

Åh hvor lyder det bare slet ikke rart!
Er han så ekstra træt eller har han "bare" feber?

Han har bare feber + mellemøresbetændelse og øjenbetændelse. Men han er i vuggestue i dag det var efterhånden længe siden.

Anmeld

21. januar 2014

Lukas&Liam<3

Ønskebarnet12 skriver:

Tillykke! han er simpelthen alt for lækker

Tak

Anmeld

21. januar 2014

Lukas&Liam<3

Sisse Vinther skriver:

Tillykke

Hvor er han bare dejlig at se på, altså!

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.