så blev lille fisen 1 år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

M (:

Maria&Lukas skriver:

Tak det er taget her mens han har været syg hvor han endelig har gidet og putte. Er selv helt vild med billedet med lagkagen, det er hans "nye" smil. Hver gang han smiler smiler han så man kan se tænderne så man ser hans mellemrum også rynker han på næsen. Jeg smelter

Hahaha det er da også mega sødt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

BigHope13

Maria&Lukas skriver:

Vi har haft en rigtig dejlig dag med hele fars familie, selvom han er syg og betændelsen løber ud af ørene. Det generer ham heldigvis ikke. Imorgen kommer min familie

Det er helt vildt at tænke på at for 1 år siden lå jeg med de sidste veer og skulle til at føde. Hold op der er sket meget på det år

Han tumer rundt, rejser sig fra siddende stilling og går også lidt. Inden længe suser han nok rundt han siger hej, ja, nej og ahmmm (hver gang han ser mad )

Stort tillykke med ham, hvor ser han dog bare dejlig ud. Det må være en vidunderlig alder og rigtig kunne se og føle den massive udvikling de går igennem.

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

Maria&Lukas skriver:

Vi har haft en rigtig dejlig dag med hele fars familie, selvom han er syg og betændelsen løber ud af ørene. Det generer ham heldigvis ikke. Imorgen kommer min familie

Det er helt vildt at tænke på at for 1 år siden lå jeg med de sidste veer og skulle til at føde. Hold op der er sket meget på det år

Han tumer rundt, rejser sig fra siddende stilling og går også lidt. Inden længe suser han nok rundt han siger hej, ja, nej og ahmmm (hver gang han ser mad )

Tillykke med ham.

Anmeld

19. januar 2014

1234rj

Maria&Lukas skriver:

Tillykke og sikke skønne billeder :-)

Anmeld

19. januar 2014

Lukas&Liam<3

BigHope13 skriver:

Stort tillykke med ham, hvor ser han dog bare dejlig ud. Det må være en vidunderlig alder og rigtig kunne se og føle den massive udvikling de går igennem.

Det er virkelig en skøn alder, men også hård der sker virkelig mange ting heletiden. Men han er også meget ude på ballade, laver ulykker hele tiden og skaber sig og vil bare spise og drikke selv, og man skal nødig prøve at hjælpe ham så bliver han gal man skal bestemt være god til at holde masken, hvilket vi ikke er :p

Anmeld

19. januar 2014

Lukas&Liam<3

Benjamins'mor skriver:

Tillykke med ham.

Mange tak

Anmeld

19. januar 2014

Lukas&Liam<3

1234rj skriver:

Tillykke og sikke skønne billeder :-)

Taak

Anmeld

19. januar 2014

BigHope13

Maria&Lukas skriver:

Det er virkelig en skøn alder, men også hård der sker virkelig mange ting heletiden. Men han er også meget ude på ballade, laver ulykker hele tiden og skaber sig og vil bare spise og drikke selv, og man skal nødig prøve at hjælpe ham så bliver han gal man skal bestemt være god til at holde masken, hvilket vi ikke er :p

Hehe Åhh ja kunne også godt forestille mig det er en tid som er hård, selvom det er en imponerende tid at se de små individer udvikle sig.

Min søn er knap 10 uger gammel, og glæder mig sådan til at han kan nogetnog deltage lidt i hverdagen, men om andet så det også bare rigtig rart at man ved han bare bliver liggende på gulvet når man ligger ham

Anmeld

19. januar 2014

B&J

Stort tillykke med de 1år i går hvor ser han dejlig og glad ud

Anmeld

19. januar 2014

AnthonsMor

Maria&Lukas skriver:

Ja synes det er utroligt hvor lidt de er mærket af det når de er syge.

Vi har ikke rigtig oplevet andet end snotnæse herhjemme, også obligatorisk "efter vaccine syge"

Så jeg er lidt spændt på hvordan Anthon bliver når han bliver syg.. Om han slægter sin far på og er  nedlagt i flere dage efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.