Skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

FamilenStorm

-Milla- skriver:

Okay, der er ikke andet for.

Nej, han har ikke haft feber eller været utilpas.

Vi har egentlig planer om en tur i svømmehaller i morgen og senere en legeaftale, men må se i morgen tidlig om der er nogen ændring, den lille fyr glæder sig nemlig meget.

Lyder som en god plan.. Men dejligt han ikke er generet af dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Janni.

-Milla- skriver:

Ok, mange tak for svar.
Det ville heller ikke være det dårligste tidspunkt at rende ind i dem på, da jeg lige er gået på barsel.

Det vil jo være perfekt. Her fik han dem 3 dage efter juleaften. Også et perfekt tidspunkt. 

Håber ikke han bliver alt for genert af dem (hvis det er dem). Her sov vi meget lidt i 3 døgn, så desperat sendte jeg kæresten på vagtapoteket om natten, 30 km hver vej. Det hjalp og vi begyndte at kunne sove lidt mere. 

Hos os er det min kæreste som går hjemme (han er førtidspensionist) og jeg arbejder. Og jeg havde meget få fridag imens skoldkopper var værst. Det var altså lidt hårdt. 

Anmeld

19. januar 2014

-Milla-

Janni. skriver:

Det vil jo være perfekt. Her fik han dem 3 dage efter juleaften. Også et perfekt tidspunkt. 

Håber ikke han bliver alt for genert af dem (hvis det er dem). Her sov vi meget lidt i 3 døgn, så desperat sendte jeg kæresten på vagtapoteket om natten, 30 km hver vej. Det hjalp og vi begyndte at kunne sove lidt mere. 

Hos os er det min kæreste som går hjemme (han er førtidspensionist) og jeg arbejder. Og jeg havde meget få fridag imens skoldkopper var værst. Det var altså lidt hårdt. 

Puha det lyder hårdt
Ja, jeg glæder mig heller ikke til de søvnløse nætter, som følger med når lillesøster kommer.
Hvor mange dage gik der før jeres søn fik flere skoldkopper og ikke bare enkelte?
Vores søn har fået to mere i morges hvoraf den ene havde den der hvide prik i midten, men ellers intet.

Anmeld

19. januar 2014

Janni.

-Milla- skriver:

Puha det lyder hårdt
Ja, jeg glæder mig heller ikke til de søvnløse nætter, som følger med når lillesøster kommer.
Hvor mange dage gik der før jeres søn fik flere skoldkopper og ikke bare enkelte?
Vores søn har fået to mere i morges hvoraf den ene havde den der hvide prik i midten, men ellers intet.

Han fik de første prikker om fredagen, og lørdag middag var der voldsom mange prikker, væsken kom løbende fra lørdag middag.
Det var lidt hårdt, men skønt at få det overstået.

Uha ja, søvnløse nætter Husker det godt, det ser jeg heller ikke frem til. Vi vil gerne have en mere, og håber storken snart kommer forbi her.

Anmeld

19. januar 2014

Lotus86

Jeg synes godt dem i ansigtet kunne ligne skoldkopper.

Da Valdemar havde det for nylig opdagede jeg den første om dagen, der var kun, men begyndte de langsomt at poppe frem rundt omkring, og så fik han feber om aftenen og var rigtig rigtig syg om natten, derefter kom der lidt flere skoldkopper hist og pist, men han var ikke plaget mere af det, så det kan sagtens lade sig gøre, at de ikke bliver ramt særlig hårdt

Håber du nyder at have barsel

Anmeld

20. januar 2014

-Milla-

Lotus86 skriver:

Jeg synes godt dem i ansigtet kunne ligne skoldkopper.

Da Valdemar havde det for nylig opdagede jeg den første om dagen, der var kun, men begyndte de langsomt at poppe frem rundt omkring, og så fik han feber om aftenen og var rigtig rigtig syg om natten, derefter kom der lidt flere skoldkopper hist og pist, men han var ikke plaget mere af det, så det kan sagtens lade sig gøre, at de ikke bliver ramt særlig hårdt

Håber du nyder at have barsel

Okay. Jeg opdagede de første i torsdags og det er få, som er kommet til.
Den ene over munden er blevet mere rød, irriteret og betændt, men ingen af de andre.
Så jeg kan stadigvæk ikke helt gennemskue om det er skoldkopper eller ej.
Jeg ser lige i dag an og ellers må jeg ringe til lægen.

Jo tak, det er dejligt med barsel. Havde sidste dag i onsdags, så tror rigtigt jeg begynder at mærke og nyde det denne uge.
Jeg kom så til at træne lidt for meget i fredags, hvor jeg selvfølgelig ikke mærkede noget, så i weekenden har jeg haft ret ondt i min venstre lyske og været meget træt i kroppen.
Så jeg må nok hellere forsøge at geare lidt ned i denne graviditet, man kan desværre ikke det samme, som første gang.

Går det godt hos Jer og nyder du barslen og prinsessen?

Anmeld

20. januar 2014

-Milla-

Janni. skriver:

Han fik de første prikker om fredagen, og lørdag middag var der voldsom mange prikker, væsken kom løbende fra lørdag middag.
Det var lidt hårdt, men skønt at få det overstået.

Uha ja, søvnløse nætter Husker det godt, det ser jeg heller ikke frem til. Vi vil gerne have en mere, og håber storken snart kommer forbi her.

Okay tak.

Tilgengæld vil vi møde mange dejlige øjeblikke med smil og latter, så trætheden klarer vi nok endnu en gang.

Spændende, herfra jeg fingre for endnu en 2014 baby.

Anmeld

20. januar 2014

Lotus86

-Milla- skriver:

Okay. Jeg opdagede de første i torsdags og det er få, som er kommet til.
Den ene over munden er blevet mere rød, irriteret og betændt, men ingen af de andre.
Så jeg kan stadigvæk ikke helt gennemskue om det er skoldkopper eller ej.
Jeg ser lige i dag an og ellers må jeg ringe til lægen.

Jo tak, det er dejligt med barsel. Havde sidste dag i onsdags, så tror rigtigt jeg begynder at mærke og nyde det denne uge.
Jeg kom så til at træne lidt for meget i fredags, hvor jeg selvfølgelig ikke mærkede noget, så i weekenden har jeg haft ret ondt i min venstre lyske og været meget træt i kroppen.
Så jeg må nok hellere forsøge at geare lidt ned i denne graviditet, man kan desværre ikke det samme, som første gang.

Går det godt hos Jer og nyder du barslen og prinsessen?

Hmm, ja det er jo ikke til at sige om det er det ene eller det andet, det er jo så forskelligt hvor hårdt de bliver ramt.

Hvor surt du har fået ondt efter træning, du må passe lidt bedre på dig selv

Ja tak, nyder min skønne prinsesse, det er hyggeligt at gå hjemme med en baby igen

Anmeld

21. januar 2014

-Milla-

Lotus86 skriver:

Hmm, ja det er jo ikke til at sige om det er det ene eller det andet, det er jo så forskelligt hvor hårdt de bliver ramt.

Hvor surt du har fået ondt efter træning, du må passe lidt bedre på dig selv

Ja tak, nyder min skønne prinsesse, det er hyggeligt at gå hjemme med en baby igen

Så var vi en tur forbi lægen, som konstaterede at det er skoldkopper bare i en mild grad.
Hun sagde også at han gerne må komme i inst. når han ikke er mere besværet af dem, og da det alligevel smitter så meget at alle får dem.

Dejligt, er hun en glad og "nem" baby?

Anmeld

22. januar 2014

Lotus86

-Milla- skriver:

Så var vi en tur forbi lægen, som konstaterede at det er skoldkopper bare i en mild grad.
Hun sagde også at han gerne må komme i inst. når han ikke er mere besværet af dem, og da det alligevel smitter så meget at alle får dem.

Dejligt, er hun en glad og "nem" baby?

Nå, det har jeg godt nok aldrig hørt om før, altså at det kan være så mildt at de gerne må komme i institution, men det er da bare dejligt, så må vi ikke håbe det er så mildt, at han får dem igen.

Ja det er hun, virkelig glad og nem, vi har vist været rigtig heldige endnu en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.