Så skuffet :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Lilje82

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

pussekat

Anonym skriver:

Jeg har for et par uger siden inviteret mine søstre til middag hos mig her i aften, men de meldte begge afbud, da de skulle noget andet. Det er sådan set også fair nok. Det er ikke noget jeg kan blive sur eller skuffet over.

Men jeg føler mig godt nok noget røvrendt, når jeg her for kort tid siden erfarer at de andre planer de nu havde var, at de skulle være sammen med hinanden. Vi ser i forvejen hinanden samlet så sjældent, og når det her så sker bliver jeg virkelig ked af det. Min ene søster blev sågar små sur over jeg spurgte om vi kunne finde en anden dato.

Ved ikke om det er fair at blive så skuffet og ked af det over dette. Selvfølgelig skal de da også have lov til at ses alene, men føler mig bare trådt på og holdt udenfor.  

Undskyld denne brokketråd, men havde simpelthen behov for at komme ud med det. 

hejsa
ja jeg vil nok også bliv da men nu se jeg ikke min familie og her ikke gjor det i ca 4 år nu og jeg her det sådan jeg give ikke være familie sort får mere da
EN STOR og til at hygge med

Anmeld

18. januar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg har for et par uger siden inviteret mine søstre til middag hos mig her i aften, men de meldte begge afbud, da de skulle noget andet. Det er sådan set også fair nok. Det er ikke noget jeg kan blive sur eller skuffet over.

Men jeg føler mig godt nok noget røvrendt, når jeg her for kort tid siden erfarer at de andre planer de nu havde var, at de skulle være sammen med hinanden. Vi ser i forvejen hinanden samlet så sjældent, og når det her så sker bliver jeg virkelig ked af det. Min ene søster blev sågar små sur over jeg spurgte om vi kunne finde en anden dato.

Ved ikke om det er fair at blive så skuffet og ked af det over dette. Selvfølgelig skal de da også have lov til at ses alene, men føler mig bare trådt på og holdt udenfor.  

Undskyld denne brokketråd, men havde simpelthen behov for at komme ud med det. 

Virkelig tarveligt ville godt nok også bliver ked af det.

Anmeld

18. januar 2014

VIPpigen

Øv For nogen søskende...

Om de havde aftalt det inden, eller efter syntes jeg er underordnet. Tænker at havde min søster og jeg en aftale, og spurgte min bror om vi alle 3 kunne være sammen den dag, så havde jeg da bare aftalt med min søster at vores bror er med...

Jeg er den eneste af os 3 søskende som har børn, og der er 15 år mellem min lillebror og jeg. Men vi har et fantastisk forhold til hinanden alle 3.

Bliver så ked af det når jeg høre om sådan noget, for søskende er for mig bare utrolig vigtigt

Jeg ville tage en snak med dem begge, gerne sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.