Så skuffet :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
13 svar
5 synes godt om
18. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har for et par uger siden inviteret mine søstre til middag hos mig her i aften, men de meldte begge afbud, da de skulle noget andet. Det er sådan set også fair nok. Det er ikke noget jeg kan blive sur eller skuffet over.

Men jeg føler mig godt nok noget røvrendt, når jeg her for kort tid siden erfarer at de andre planer de nu havde var, at de skulle være sammen med hinanden. Vi ser i forvejen hinanden samlet så sjældent, og når det her så sker bliver jeg virkelig ked af det. Min ene søster blev sågar små sur over jeg spurgte om vi kunne finde en anden dato.

Ved ikke om det er fair at blive så skuffet og ked af det over dette. Selvfølgelig skal de da også have lov til at ses alene, men føler mig bare trådt på og holdt udenfor.  

Undskyld denne brokketråd, men havde simpelthen behov for at komme ud med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Loa

Havde i aftalt det alle tre først?

Synes da også det lyder lidt røvet

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har for et par uger siden inviteret mine søstre til middag hos mig her i aften, men de meldte begge afbud, da de skulle noget andet. Det er sådan set også fair nok. Det er ikke noget jeg kan blive sur eller skuffet over.

Men jeg føler mig godt nok noget røvrendt, når jeg her for kort tid siden erfarer at de andre planer de nu havde var, at de skulle være sammen med hinanden. Vi ser i forvejen hinanden samlet så sjældent, og når det her så sker bliver jeg virkelig ked af det. Min ene søster blev sågar små sur over jeg spurgte om vi kunne finde en anden dato.

Ved ikke om det er fair at blive så skuffet og ked af det over dette. Selvfølgelig skal de da også have lov til at ses alene, men føler mig bare trådt på og holdt udenfor.  

Undskyld denne brokketråd, men havde simpelthen behov for at komme ud med det. 

Ej seriøst? Nu kender jeg slet ikke jeres baggrund eller noget, men hvordan kan de få sig til at opføre sig sådan? Det virker som om de holder dig udenfor eller noget. 

Hvordan er jeres forhold sådan generelt? Er de to mere tæt knyttede, har mere tilfælles eller hvordan?

Anmeld

18. januar 2014

Dinsen

kan godt forstå du bliver ked af det...
ved slet ik hva jeg ska sige, men du får li en

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Havde i aftalt det alle tre først?

Synes da også det lyder lidt røvet

Det ved jeg selvfølgelig ikke om de havde. Men synes da i det mindste at de kunne have sagt at det var med hinanden at de havde en aftale i stedet for at gøre det på denne måde.

Anmeld

18. januar 2014

Karina84

Synes faktisk at uanset om de havde aftalt det først eller ej, saa ville jeg ogsaa blive skuffet over ikke at blive inviteret med i det mindste. 
Det er dine søstre, og ja selvfølgelig kan man lave noget uden alle tre er med, men naar nu du tog initiativ til søskende hygge, og saa det er det de skal i aften i stedet... Ville godt nok ogsaa føle mig udenfor 

Stort kram 

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Ej seriøst? Nu kender jeg slet ikke jeres baggrund eller noget, men hvordan kan de få sig til at opføre sig sådan? Det virker som om de holder dig udenfor eller noget. 

Hvordan er jeres forhold sådan generelt? Er de to mere tæt knyttede, har mere tilfælles eller hvordan?

Det føles som om at de er lidt mere tætte. De har begge børn, hvor jeg ikke har nogle endnu og sådan. Så selvfølgelig har de lidt mere til fælles, men vi er altså søstre. 

Min ene søster har jeg det rigtig godt med og er også fortrolig med hende. Min anden søster har jeg det lidt mere ambivalent med. Hun prøver tit at lege min mor og vil bestemme lidt mere i mit liv. Har nogle gange en følelse af at hun kun ser mig for at kunne bruge mig som barnepige til hendes børn. 

Anmeld

18. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg var også blevet ked af det i dit sted. Måske skulle du spørge dem om I kan finde en dag hvor I kan tale sammen, da du er ked af det for tiden, fordi du føler der er noget "galt" i jeres forhold og du føler dig udenfor.

Anmeld

18. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Det føles som om at de er lidt mere tætte. De har begge børn, hvor jeg ikke har nogle endnu og sådan. Så selvfølgelig har de lidt mere til fælles, men vi er altså søstre. 

Min ene søster har jeg det rigtig godt med og er også fortrolig med hende. Min anden søster har jeg det lidt mere ambivalent med. Hun prøver tit at lege min mor og vil bestemme lidt mere i mit liv. Har nogle gange en følelse af at hun kun ser mig for at kunne bruge mig som barnepige til hendes børn. 

Det er jeg rigtig ked af at høre på dine vejne Det er bestemt ikke en rar følelse at sidde med. 

Har dig og din søster snakket om de ambivalente følelser du har? Man kan jo ikke bare droppe sin søster, som man kan droppe en veninde eller kæreste, så i skal jo prøve at finde ud af det på den ene eller den anden måde. 

Men øv øv øv for en træls følelse at sidde med :/

Anmeld

18. januar 2014

Loa

Anonym skriver:

Det ved jeg selvfølgelig ikke om de havde. Men synes da i det mindste at de kunne have sagt at det var med hinanden at de havde en aftale i stedet for at gøre det på denne måde.

Og nu jeg tænker mig om, såfremt de havde aftalt det først så havde de vel sagt det til dig da du spurgte om i alle tre skulle ses.....
Skidt stil....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.