Molo flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

MissTas

Denisep skriver:

De er ikke særlig store i størrelsen så ville bestemt ikke vælge 92.
Har en pige som er 1 år ældre end din. Og hun har faktisk 104 da de jo næsten skal bruge den i 5 mdr. Og hun når at blive tre ( her i feb) og nogle år har de jo den på til april pga sne.

98 -2-3 år 104 3 år .

Tak for dit svar dejligt med lidt erfaring .. Ingen tvivl om jeg tager en 98 i den  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

Jeia

MissTas skriver:

Hej i søde piger  

jeg har en datter der blir 2 i næste måned og vil gerne købe en molo flyverdragt på tilbud som hun skal bruge næste vinter. Men hvad tror i af str. 92 eller 98? Hun når at blive 3 inden vinteren er omme næste år. Hun har en 86 i år i danefæ og er ca. 85 cm høj. Nogle med erfaring? 

Jeg har også vinterbørn, de bruger/har brugt std 98 den vinter de fyldte 3. Min pige på 3 bruger en std 104 som reservedragt, den er lidt stor, men kan sagtens bruges. Jeg ville helt klart købe std 98. min ville ikke kunne bruge std 92 denne vinter, og ligger lidt under gennemsnittet både på højde og vægt.

Anmeld

18. januar 2014

Nea85

Super det blir en 98 jeg tager tak for hjælpen 

Velbekomme

Som de andre skriver, tror jeg heller ikke at de er specielt store i størrelsen.
Jeg har købt en Lego til vores kommende lillesøster til næste år i str. 80 (hehe, det er om at slå til, når der er -60% ), og den svarer nærmest til den Clara havde sidste år i str. 86

Tilføjelse:

Jeg syntes, den så virkelig stor ud i starten af sæsonen, men støvlerne "tager" jo en del af længden på benene, så det gør ikke så meget, hvis de er lidt lange

Anmeld

18. januar 2014

FamilenStorm

MissTas skriver:

Hej i søde piger  

jeg har en datter der blir 2 i næste måned og vil gerne købe en molo flyverdragt på tilbud som hun skal bruge næste vinter. Men hvad tror i af str. 92 eller 98? Hun når at blive 3 inden vinteren er omme næste år. Hun har en 86 i år i danefæ og er ca. 85 cm høj. Nogle med erfaring? 

Jeg vil sige str 92...

Alberte er 3 år og har str 98, som passer helt fint, til den store side

Vi er rigtig glade for den.. Den er ikke så tyk, så der er super bevægelighed i den.. Minus er dog at den er lidt åben i halsen synes jeg..

Anmeld

18. januar 2014

Fru Ebied

MissTas skriver:

Ja ..hva da ? 

Åh ikke noget specielt, det gør jeg også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.