Molo flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. januar 2014

MissTas

Hej i søde piger  

jeg har en datter der blir 2 i næste måned og vil gerne købe en molo flyverdragt på tilbud som hun skal bruge næste vinter. Men hvad tror i af str. 92 eller 98? Hun når at blive 3 inden vinteren er omme næste år. Hun har en 86 i år i danefæ og er ca. 85 cm høj. Nogle med erfaring? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

92. Thea har en molo rainbow og den er vildt god!! Vh stine

Anmeld

18. januar 2014

MissTas

StineW79 skriver:

92. Thea har en molo rainbow og den er vildt god!! Vh stine

Havde selv en molo sidste vinter i str. 80 og var så tilfreds. Har så fundet en lilla fra denne sæson til 30% som jeg sys er super fin. Men tror også hellere det må være 92 tak for svar

Anmeld

18. januar 2014

Fru Ebied

Jeg ville helt klart købe en 98.

MolerEr ikke store og brede og de har et godt elastik både ved hænder og ben.

Min datter er 6 og har en str 8 i år, den er perfekt.

Da hun var 5 havde hun en str 7.

Anmeld

18. januar 2014

MissTas

Fru Ebied skriver:

Jeg ville helt klart købe en 98.

MolerEr ikke store og brede og de har et godt elastik både ved hænder og ben.

Min datter er 6 og har en str 8 i år, den er perfekt.

Da hun var 5 havde hun en str 7.

Okay, tak for svar ja ud fra hvad du siger, så kan jeg da godt se 98 måske er bedre, så jeg også sikker på hun passer den når hun er blevet 3 slut på vinteren 

Anmeld

18. januar 2014

Fru Ebied

Kan lige se du også bor i Hjørring.  

Anmeld

18. januar 2014

Nea85

MissTas skriver:

Hej i søde piger  

jeg har en datter der blir 2 i næste måned og vil gerne købe en molo flyverdragt på tilbud som hun skal bruge næste vinter. Men hvad tror i af str. 92 eller 98? Hun når at blive 3 inden vinteren er omme næste år. Hun har en 86 i år i danefæ og er ca. 85 cm høj. Nogle med erfaring? 

Min datter fra maj 2011 har en Molo str. 98 i år, og den passer hende helt fint. Jeg ville vælge en str. 98, men jeg var også selv meget i tvivl, da jeg købte den på lagersalg i maj

Anmeld

18. januar 2014

Pinkrose

MissTas skriver:

Hej i søde piger  

De er ikke særlig store i størrelsen så ville bestemt ikke vælge 92.
Har en pige som er 1 år ældre end din. Og hun har faktisk 104 da de jo næsten skal bruge den i 5 mdr. Og hun når at blive tre ( her i feb) og nogle år har de jo den på til april pga sne.

98 -2-3 år 104 3 år .

Anmeld

18. januar 2014

MissTas

Fru Ebied skriver:

Kan lige se du også bor i Hjørring.  

Ja ..hva da ? 

Anmeld

18. januar 2014

MissTas

Nea85 skriver:

Min datter fra maj 2011 har en Molo str. 98 i år, og den passer hende helt fint. Jeg ville vælge en str. 98, men jeg var også selv meget i tvivl, da jeg købte den på lagersalg i maj

Super det blir en 98 jeg tager tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.