Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i søde piger
jeg har en datter der blir 2 i næste måned og vil gerne købe en molo flyverdragt på tilbud som hun skal bruge næste vinter. Men hvad tror i af str. 92 eller 98? Hun når at blive 3 inden vinteren er omme næste år. Hun har en 86 i år i danefæ og er ca. 85 cm høj. Nogle med erfaring?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
92. Thea har en molo rainbow og den er vildt god!! Vh stine
StineW79 skriver: 92. Thea har en molo rainbow og den er vildt god!! Vh stine
Havde selv en molo sidste vinter i str. 80 og var så tilfreds. Har så fundet en lilla fra denne sæson til 30% som jeg sys er super fin. Men tror også hellere det må være 92 tak for svar
Jeg ville helt klart købe en 98.
MolerEr ikke store og brede og de har et godt elastik både ved hænder og ben.
Min datter er 6 og har en str 8 i år, den er perfekt.
Da hun var 5 havde hun en str 7.
Fru Ebied skriver: Jeg ville helt klart købe en 98. MolerEr ikke store og brede og de har et godt elastik både ved hænder og ben. Min datter er 6 og har en str 8 i år, den er perfekt. Da hun var 5 havde hun en str 7.
Okay, tak for svar ja ud fra hvad du siger, så kan jeg da godt se 98 måske er bedre, så jeg også sikker på hun passer den når hun er blevet 3 slut på vinteren
Kan lige se du også bor i Hjørring.
MissTas skriver: Hej i søde piger jeg har en datter der blir 2 i næste måned og vil gerne købe en molo flyverdragt på tilbud som hun skal bruge næste vinter. Men hvad tror i af str. 92 eller 98? Hun når at blive 3 inden vinteren er omme næste år. Hun har en 86 i år i danefæ og er ca. 85 cm høj. Nogle med erfaring?
Fru Ebied skriver: Kan lige se du også bor i Hjørring.
Ja ..hva da ?
Nea85 skriver: Min datter fra maj 2011 har en Molo str. 98 i år, og den passer hende helt fint. Jeg ville vælge en str. 98, men jeg var også selv meget i tvivl, da jeg købte den på lagersalg i maj
Min datter fra maj 2011 har en Molo str. 98 i år, og den passer hende helt fint. Jeg ville vælge en str. 98, men jeg var også selv meget i tvivl, da jeg købte den på lagersalg i maj
Super det blir en 98 jeg tager tak for hjælpen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128