Menstruation efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Mariasbaby

Der gik 34 dage. Der plejer at gå 30-32 dage, så den var ikke så meget forsinket. Næste cyklus var dog kun 29 dage, så lidt kuk er der kommet i systemet. Om der har været ægløsning, ved jeg ikke, men er desværre heller ikke blevet gravid i denne omgang 

Held og lykke til dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

CH2012

LinLin skriver:

Efter den sa hvor jeg var 11+0 gik der tre uger før jeg havde æl (der blev jeg i hvert fald gravid )

Efter den i sommer hvor jeg var 14+4 fik jeg mens efter 4-5 uger, så altså nærmest som om kroppen opfattede det som en mens...

Okay, det er jo også inden for overskuelig tid...

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

Mariasbaby skriver:

Der gik 34 dage. Der plejer at gå 30-32 dage, så den var ikke så meget forsinket. Næste cyklus var dog kun 29 dage, så lidt kuk er der kommet i systemet. Om der har været ægløsning, ved jeg ikke, men er desværre heller ikke blevet gravid i denne omgang 

Held og lykke til dig 

Overvejer du at prøve ægløsningsteste?
Jeg har ikk gjort det, men overvejer måske at prøve hvis der går mere en 3-4 mdr. Men er ikk sikker endnu.

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

Mariasbaby skriver:

Held og lykke til dig 

Og held og lykke til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.