Menstruation efter SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
13 svar
1 synes godt om
18. januar 2014

CH2012

Hejsa allesammen.

Hvor længe gik der efter jeres SA førend I fik jeres menstruation igen? Og hvad med ægløsning? :-)

God weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

esioul

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Hvor længe gik der efter jeres SA førend I fik jeres menstruation igen? Og hvad med ægløsning? :-)

God weekend.

Der gik 12 uger før jeg fik en rigtig blødning igen.

Anmeld

18. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

God weekend.

der gik 4-6 uger... som min cyklus er normalt...

hvad gælder ægløsning, så ved jeg det ikke, for jeg har aldrig gået op i hvornår min ægløsning er... men jeg nåede da kun at have tre mens. før jeg igen stod med en positiv test... 

Anmeld

18. januar 2014

Soleil

Jeg blødte i 1 uge i forbindelse med min SA, var "blodfri" i 2 dage og derefter kom min mens. Ægløsning ved jeg ikke, da jeg ikke tester om den kommer

og den kom på slaget igen, denne måned...Altså min mens

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

esioul skriver:

Der gik 12 uger før jeg fik en rigtig blødning igen.

Okay, det var også et stykke tid efter... Jeg er oppe på 4 uger, så det er jo ikk så meget endnu.

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

Ms.Sunshine skriver:

der gik 4-6 uger... som min cyklus er normalt...

hvad gælder ægløsning, så ved jeg det ikke, for jeg har aldrig gået op i hvornår min ægløsning er... men jeg nåede da kun at have tre mens. før jeg igen stod med en positiv test... 

Okay, mange tak for svar :-)

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

Soleil skriver:

Jeg blødte i 1 uge i forbindelse med min SA, var "blodfri" i 2 dage og derefter kom min mens. Ægløsning ved jeg ikke, da jeg ikke tester om den kommer

og den kom på slaget igen, denne måned...Altså min mens

Det var hurtigt... Jeg er oppe på lidt over 4 uger... :-)

Anmeld

18. januar 2014

cwl

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

God weekend.

Havde SA D. 27 november og fik først mens her D. 12 januar. Er ret sikker på at jeg har haft ÆL men min krop har bare ikke været klar til en ny graviditet endnu.

Anmeld

18. januar 2014

CH2012

cwl skriver:

Havde SA D. 27 november og fik først mens her D. 12 januar. Er ret sikker på at jeg har haft ÆL men min krop har bare ikke været klar til en ny graviditet endnu.

Okay, så lige over 6 uger... Det var ikk så galt. Jeg er meget spændt på hvor lang tid der går førend min krop er oppe og køre igen, så at sige. Har bestemt fornemmelsen af, at jeg har haft ægløsning, men må bare vente og se hvad der sker og om jeg får menstruation.

Anmeld

18. januar 2014

LinLin

Efter den sa hvor jeg var 11+0 gik der tre uger før jeg havde æl (der blev jeg i hvert fald gravid )

Efter den i sommer hvor jeg var 14+4 fik jeg mens efter 4-5 uger, så altså nærmest som om kroppen opfattede det som en mens...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.