Back in the game

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Stumpen

Held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Becks

Stumpen skriver:

Held og lykke 

1000 tak Stumpen

Anmeld

19. januar 2014

tarkoflen

Hvor er du bare mega sej at du kommer igen og denne gang skal det bare lykkedes! Efter alt det du har været igennem er du så rustet til at blive den bedste mor for din lille baby

Anmeld

19. januar 2014

Becks

tarkoflen skriver:

Hvor er du bare mega sej at du kommer igen og denne gang skal det bare lykkedes! Efter alt det du har været igennem er du så rustet til at blive den bedste mor for din lille baby

Tak søde

Jeg er så ovenpå igen, som man kan blive - Men vigtigst af alt! Jeg er klar

Anmeld

19. januar 2014

tarkoflen

Becks skriver:

Tak søde

Jeg er så ovenpå igen, som man kan blive - Men vigtigst af alt! Jeg er klar

Ja helt ovenpå bliver man nok ikke, men så længe du er klar, så er det jo det vigtigste

Kan det hjælpe, at du ved du kan blive gravid, eller er det en ringe trøst? Har ikke selv prøvet det, men det var min umiddelbare tanke, at nu behøver du ikke være bange for at det slet ikke er muligt.

Anmeld

19. januar 2014

BigHope13

Becks skriver:

1000 tak søde du

Jeg tror det er fordi jeg er så stædig som jeg er - det hjælper mig meget hen ad vejen  Jeg opgiver ikke så let, heldigvis..

Og stort tillykke med lillemanden, det er da alt for længe siden jeg har været herinde

det er godt lønnet at være en stædig rad, og det skal du også blot være, er sikker på at det nok skal lykkedes dig, og jeg krydser virkelig mit inderste for at det bliver denne gang at spiren bliver derinde og vokser sig stor og stærk.

Tusind tak skal du have, det slet ikke til at forstå hvor tiden bliver af, på tirsdag er han 10 uger gammel min store bassemand

Anmeld

19. januar 2014

Lykke:)

Hvor er du sej! Håber det er jeres tur denne gang!

Jeg hepper og krydser hvad der kan krydses

Anmeld

19. januar 2014

Nessie

Hvor er det skønt

Rigtig meget held og lykke til dig

Anmeld

20. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ih, hvor bliver det spændende. Jeg  for, at der i 2014 vil komme en skøn til dig

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

Det er bare så skønt. Vil de gøre noget ekstra denne gang for du skal kunne holde på barnet? 

Og NU må det satme være din tur smukke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.