Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Du er altså for sej! Med alt du har været igennem og stadig holder modet og humøret højt, så er der intet der kan slå dig ud når det sker og du bliver mor
Du er altså for sej! Med alt du har været igennem og stadig holder modet og humøret højt, så er der intet der kan slå dig ud når det sker og du bliver mor
1000 tak, hvor er du sød
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver: For syv søren, hvor er jeg glad Min mens kom her den 15, første gang siden min SA 6/10-13 Jeg skal ind og opereres i min hånd/arm 27/2-14 så har snakket med både hospital og klinikken, og begge siger, at det skader ikke en evt. graviditet da det skal foregå i lokalbedøvelse Det bliver samme behandling som sidste gang, skal på 5 + 6 cd. tage Gonal-F 100 enheder pr gang... Og så scannes på 8 cd. Hvor er det fantastisk, at være i gang igen
For syv søren, hvor er jeg glad
Min mens kom her den 15, første gang siden min SA 6/10-13
Jeg skal ind og opereres i min hånd/arm 27/2-14 så har snakket med både hospital og klinikken, og begge siger, at det skader ikke en evt. graviditet da det skal foregå i lokalbedøvelse
Det bliver samme behandling som sidste gang, skal på 5 + 6 cd. tage Gonal-F 100 enheder pr gang... Og så scannes på 8 cd.
Hvor er det fantastisk, at være i gang igen
nej hvor godt.. en masse herfra..
Becks skriver: 1000 tak Uhhh hvor spændende, rigtig meget held og lykke til dig også
1000 tak
Uhhh hvor spændende, rigtig meget held og lykke til dig også
BigHope13 skriver: Yay sådan, beundre virkelig din evne for at komme så flot op på hesten igen efter diverse sorger og nederlagnu skal det altså bare lykkes så du kan blive den bedste mor ever
Yay sådan, beundre virkelig din evne for at komme så flot op på hesten igen efter diverse sorger og nederlagnu skal det altså bare lykkes så du kan blive den bedste mor ever
1000 tak søde du
Jeg tror det er fordi jeg er så stædig som jeg er - det hjælper mig meget hen ad vejen Jeg opgiver ikke så let, heldigvis..
Og stort tillykke med lillemanden, det er da alt for længe siden jeg har været herinde
Team Putte skriver: hvor skønt! Ønsker dig alt held og lykke og håber der hurtigt er en ny lille spire til dig
hvor skønt! Ønsker dig alt held og lykke og håber der hurtigt er en ny lille spire til dig
tioyv skriver: nej hvor godt.. en masse herfra..
et-ønske skriver: for 2014 må blive jeres tur
for 2014 må blive jeres tur
2014 skal være mit år
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128