Ingen venner tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Vi arbejder samme sted men i hver vores ende så derfor er det svært at snakke sammen

Ja det har jeg, men skal først finde ud af hvad det så skal være

Hvor gammel er du? Jeg er 28, og min læsemakker er 20, og vi klikker rigtig godt sammen Jeg havde også engang en kammerat der var 37, hvor kommunikationen også var rigtig god. 

De fritidsinteresser behøves jo ikke indeholde sport, det kunne også være en forening? Eller du kunne være frivilig ved en af sommerens mange festivaler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvor gammel er du? Jeg er 28, og min læsemakker er 20, og vi klikker rigtig godt sammen Jeg havde også engang en kammerat der var 37, hvor kommunikationen også var rigtig god. 

De fritidsinteresser behøves jo ikke indeholde sport, det kunne også være en forening? Eller du kunne være frivilig ved en af sommerens mange festivaler?

Jeg er næsten 20, men på privat plan vil jeg ikke kunne være sammen med mine kollegaer.
Jeg går tænker lidt

Anmeld

18. januar 2014

Bondo

Måske du kan finde hjælp her:  https://www.ventilen.dk/

Jeg kunne forestille mig, at de har forskellige arrangementer, som du kan deltage i. Jeg har kun hørt godt om det gennem en veninde, som havde det lidt svært på et tidspunkt. Måske du er heldig, at der findes noget nær dig. Ellers kan de måske sætte dig i kontakt med andre unge nær dig. 

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Bondo skriver:

Måske du kan finde hjælp her:  https://www.ventilen.dk/

Jeg kunne forestille mig, at de har forskellige arrangementer, som du kan deltage i. Jeg har kun hørt godt om det gennem en veninde, som havde det lidt svært på et tidspunkt. Måske du er heldig, at der findes noget nær dig. Ellers kan de måske sætte dig i kontakt med andre unge nær dig. 

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.