mit hjerteslag banker hurtigere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Hvad lavede du da det blev udløst? Se at få ringet til vagtlægen, og kan du ikke tage din søn med så kan lægevagten sagtens komme hen til dig.

Se at åbne en vindue og få drukket noget koldt vand, og så husk dybe og langsomme vejrtrækninger.

Håber du får det bedre og det går over.. Det er bare så angst provokerende sådan noget.

jeg sad i sofa og rejst mig op for at lave mad, da jeg står i køkken og skrælle løj fik den den og så kunne jeg slet ikke trække vejre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Det er sjældent, men nogle gange kører vagtlægen ud...prøv at ringe og høre...

Er du gravid? Har du nogen idé om hvad der kan have sat det igang? Føles det rent fysisk og ud af det blå, eller lider du af noget stress/angst, for det kunne også lyde lidt som et angst- eller panikanfald.

jeg har depression og angst har fået at vide af min læge.. men den her kom lige pludseligt nej jeg er ikke gravid og det håber jeg ikke... når jeg sidder hjalp det lidt

Anmeld

17. januar 2014

Wimmie

Anonym skriver:

jeg har depression og angst har fået at vide af min læge.. men den her kom lige pludseligt nej jeg er ikke gravid og det håber jeg ikke... når jeg sidder hjalp det lidt

Hvis du får det bedre i aften synes jeg du skal tage til vagtlægen i morgen og få målt dit blodtryk og blodsukker - og måske snakke om dit psykiske helbred også.
Kram - håber du har fået det bedre 

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Hvis du får det bedre i aften synes jeg du skal tage til vagtlægen i morgen og få målt dit blodtryk og blodsukker - og måske snakke om dit psykiske helbred også.
Kram - håber du har fået det bedre 

det skal jeg nok 

Anmeld

17. januar 2014

Bshizzle

kan ikke se hvorfor du er i tvivl om hvad du skal gøre når du skriver du har ondt og kan ikke trække vejret ordenligt! 

Få fat i en læge eller 112! 

Alene med barn? Well.. Mon ikke de tager barnet med hvis de henter dig 

Ellers kontakt nogle venner i nærheden eller familien.! 

Anmeld

17. januar 2014

miss-cl

Det lyder som angst. Har selv haft det og depression. Og det kan komme pludseligt! (Gjorde mit ihvertfald)
Det er ikke rart at have det sådan!
Kontakt vagtlægen!
Sender dig et knus

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg er lige færdig med at snakke med akut og hun mente jeg skal sidde og slappe af og spise og drikke noget.. og at jeg skulle ringe til en af min familien... skulle ringe hvis det blev værre  

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

miss-cl skriver:

Det lyder som angst. Har selv haft det og depression. Og det kan komme pludseligt! (Gjorde mit ihvertfald)
Det er ikke rart at have det sådan!
Kontakt vagtlægen!
Sender dig et knus

jeg tror også jeg har angst ved ikke ..,

Anmeld

17. januar 2014

Valle81

Anonym skriver:

ja som overskrift siger, mit hjerte banker hurtigt og kan ikke trække vejret, hvad gøre jeg kan ikke klar det puha det gøre ondt ... 

https://www.baby.dk/debat/224231pi1/angst-depressio n-o-l-/naar-angsten-kigger-ind----------------.asp x

Kære dig,

Som mange andre skriver, så kunne det godt lyde som et angstanfald. Men dertil vil jeg også sige, at man skal reagere på alt der minder om et hjerteanfald.

Jeg har vedhæftet min tråd fra da jeg fik mit første angst anfald. Jeg gik en uge efter anfaldet i terapi hos en psykoterapeut, og jeg kommer der stadig ca. Med 3 ugers mellemrum. Der er nu gået ca. Et halvt år, og jeg er godt på vej til at være uden angst.
Håber du får din bearbejdet.

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.