mit hjerteslag banker hurtigere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
18 svar
2 synes godt om
17. januar 2014

Anonym trådstarter

ja som overskrift siger, mit hjerte banker hurtigt og kan ikke trække vejret, hvad gøre jeg kan ikke klar det puha det gøre ondt ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

B&J

kan du få ringet 112 så hvis det er så slemt og håber du snart får det bedre og hvis du sagtens kan snakke og skrive her inde ville jeg ringe til skadestuen

Anmeld

17. januar 2014

quindelist

Anonym skriver:

ja som overskrift siger, mit hjerte banker hurtigt og kan ikke trække vejret, hvad gøre jeg kan ikke klar det puha det gøre ondt ... 

Hvis du har hjertebanken og åndenød og det er noget nyt og pludseligt opstået skal du have fat i en læge meget hurtigt -så ring til vagtlægen.
Hvis du får brystsmerter, besvimer eller oplever hurtig forværring er det 112 du skal have fat i

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

jeg skriver fra mobil.. men jeg er alene med mit barn og det er svært at tage ham med til skadestue

Anmeld

17. januar 2014

LilleSmølf

Tager en dyb indånding eller to og slap helt af.

Hvis kan du logge på Baby.dk og oprette indlæg omkring det i stedet for at ringe til skadestue, tror jeg ikke det er så slemt igen.

Men bliver det værre, eller bare ikke bedre snart, ringer du altså lige derud og får en vurdering, ikke? Ikke lege med dit helbred.

Edit: Så lige dit andet svar. Så synes jeg HELT klar du lige tager og ringer. Så må naboen tage barnet hvis det er ellers tager du en taxa med barn derud, skulle det være nødvendigt

Anmeld

17. januar 2014

quindelist

Anonym skriver:

jeg skriver fra mobil.. men jeg er alene med mit barn og det er svært at tage ham med til skadestue

Se at få ringet til vagtlægen -så må du tage den derfra

Anmeld

17. januar 2014

Anonym trådstarter

når jeg sidde hjalp det lidt, jeg ringer og høre hvad de siger... tak alle sammen 

Anmeld

17. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Hvad lavede du da det blev udløst? Se at få ringet til vagtlægen, og kan du ikke tage din søn med så kan lægevagten sagtens komme hen til dig.

Se at åbne en vindue og få drukket noget koldt vand, og så husk dybe og langsomme vejrtrækninger.

Håber du får det bedre og det går over.. Det er bare så angst provokerende sådan noget.

Anmeld

17. januar 2014

Wimmie

Anonym skriver:

Det er sjældent, men nogle gange kører vagtlægen ud...prøv at ringe og høre...

Er du gravid? Har du nogen idé om hvad der kan have sat det igang? Føles det rent fysisk og ud af det blå, eller lider du af noget stress/angst, for det kunne også lyde lidt som et angst- eller panikanfald.

Anmeld

17. januar 2014

Fru Ebied

Det lyder fuldstændigt som et panikangstanfald..

Håber du er bedre nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.