Hjælp - barnevogn - snevejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Sitrani

julia Nielsen skriver:

Hvad gør i når der er så meget sne man næsten ikke kan kører med barnevogn, sætter i bare baby i autostol og kører rundt, selvom man bare skal 500meter

jeg syntes i vært fald det kan være ret så bevægeligt 

ved godt der ikke er lige meget sne i hele Danmark, men her er der i vært fald meget

Vi har slet ikke noget valg.. for har ingen bil, så herhjemme ville det være barnevogn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

B&J

vi har ingen bil så ja det hed barnevogn også selv om det sner sådan er det bare pakket godt ind så er det ikke så slemt

Anmeld

17. januar 2014

Mom2

julia Nielsen skriver:

Hvad gør i når der er så meget sne man næsten ikke kan kører med barnevogn, sætter i bare baby i autostol og kører rundt, selvom man bare skal 500meter

jeg syntes i vært fald det kan være ret så bevægeligt 

ved godt der ikke er lige meget sne i hele Danmark, men her er der i vært fald meget

Barnevogn kan sagtens lade sig gøre i snevejr, det er hårdt og tungt, men det er jo en anden side af sagen.

Anmeld

17. januar 2014

julia Nielsen

Ok 

Det kan man jo også sagtens

Anmeld

17. januar 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Altså, vi ejer ikke en bil, og vores dreng er vinterbarn, så vi har travet RIGTIG MEGET i snevejr med vores barnevogn  Det er da lidt hårdt/tungt, men altså, se det som gratis træning 

Det er det samme her  God træning at gå igennem så meget sne  

Min første er fra oktober 10, hvor der kom meget sne, men ud og gå skulle jeg altså 

Anmeld

17. januar 2014

lineog4

Min mand har bilen i hverdagene og ville jeg aflevere de store/den store var der ikke andre muligheder end barnevogne. Nu hvor de er store og det er arbejde har jeg kun mulighed for cykel med barnesæder ellechiristineainiacyklen.

Jeg havde Liam et af de år hvor der var meter høj sne og mange frostgrader (han er fra 25. Oktober og 14 dage efter ham var født var der minus grader). Kan huske jeg spurgte sundhedsplejerske om det var okay han kom ud i barnevogn i frost og hun spurgte: hvad vil du ellers gøre???? Så her har det været barnevogn i alt slags værd for det var transportmidlet og endda med søskende sæde på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.