Hjælp - barnevogn - snevejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Barnevogn??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.515 visninger
15 svar
4 synes godt om
17. januar 2014

julia Nielsen

Hvad gør i når der er så meget sne man næsten ikke kan kører med barnevogn, sætter i bare baby i autostol og kører rundt, selvom man bare skal 500meter

jeg syntes i vært fald det kan være ret så bevægeligt 

ved godt der ikke er lige meget sne i hele Danmark, men her er der i vært fald meget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Tanja1234

Vi brugte vores løbejogger sidste år. Men det kræver selvfølgelig at barnet har en vis alder.

Men det er helt perfekt til sne med de store hjul

Anmeld

17. januar 2014

moaren

Hej 

Jeg har stemt No go, men det er i dit tilfælde. Syntes det ser ud som om der er ret meget, så jeg ville tage bil hvis jeg skulle ud.

Har selv været ude med vognen i formiddag og der var slet ikke lige så meget som hos dig. Syntes dog alligevel det var lidt besværligt, for det er jo langt fra alle der rydder fortov 

Anmeld

17. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Altså, vi ejer ikke en bil, og vores dreng er vinterbarn, så vi har travet RIGTIG MEGET i snevejr med vores barnevogn  Det er da lidt hårdt/tungt, men altså, se det som gratis træning 

Anmeld

17. januar 2014

Celine89

Jeg hader at køre bil i snevejr, så jeg ville tage barnevognen. Dog har vi slet ingen sne her i Århus, bare regn regn regn.

Anmeld

17. januar 2014

M (:

julia Nielsen skriver:

Hvad gør i når der er så meget sne man næsten ikke kan kører med barnevogn, sætter i bare baby i autostol og kører rundt, selvom man bare skal 500meter

ved godt der ikke er lige meget sne i hele Danmark, men her er der i vært fald meget

Vi ejer ingen bil, så her er det barnevogn uanset hvad (: 

Anmeld

17. januar 2014

julia Nielsen

mange tak for svar

Det er rigtigt det kommer vildt meget andt på hvor meget sne der er/om der er skovlet, og ja der ligger vildt meget her , så hvis vi skal en længere tur må vi selvfølgelig tage bilen, men man kan også godt tage barnevognen, når vi bare skal i netto den ligger ca. 400m. Herfra, og der er lidt mere skovler på stierne

Jo vi har bil, problemet er bare den har ikke rigtigt vinterdæk på Heller ikke sommerdæk ,sådan en blanding, så vi har også taget bussen lidt, men tjaa syntes bare de holder ude i vejkanten alle vejne

Hun er ca. 3uger så sådan en jogger kan hun ikke helt sidde i endnu Ellers en god ide

Anmeld

17. januar 2014

2babygirls

julia Nielsen skriver:

Altså, jeg havde ikke bilen i hverdagene, så jeg skubbere odderen frem i vilde snedriver for at komme i mødregruppe.

Anmeld

17. januar 2014

Victoria2013

Altså på langt de fleste hverdage har min kæreste bilen, så vi har ikke rigtig andre muligheder end at skulle ud med barnevognen hvis det sner... og mig som hader snevejr i forvejen. Der ligger godt nok ikke vildt meget hvor vi bor, men der ligger nok til at det kan være besværligt at komme igennem visse steder

Og vi kan jo heller ikke bare blive hjemme hele tiden...

Anmeld

17. januar 2014

AnthonsMor

julia Nielsen skriver:

Jeg ville faktisk hellere bruge ekstra kræfter på at gå en tur med barnevognen, end risikere noget på en glat vej i en bil

Jeg kommer til at skulle gå med barnevogn hen til nærmeste bus stop, da jeg ikke ejer en bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.