Hvilken ladcykel skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2014

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

http://www.triobike.dk/den-ny-triobike-serie/

Mon veninde et super glad for deres..

Det er så også én af dem jeg har kig på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

anynom

Anonym skriver:

Ja men uden motor ik 

Oh, jo. Uden motor

Anmeld

17. januar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Kigger på ladcykel men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge.

Har pt 2 børn og regner meget med at få én til om 2-3år.

Den store kan godt finde på at blive træt og det vil derfor være en fordel hvis hun på en eller anden måde kan falde i søvn i den.

Den lille er "desværre" så stor at han umiddelbart ikke kan sidde i de babysæder der findes (er 3mdr og lidt over 8kg)

Der skal også gerne være plads til indkøb eller ting til at tage med på tur udover børnene.

Er der nogen der kan anbefale et model/mærke?

Vi har en Nihola, som vi er super glade for.. Der er plads til to børn, og der er to forskellige slags seler i.. Én sele som går ned over skuldrene, som i en autostol, og én som går hen over det nederste af maven. Man kan altså have to børn med i forskellige aldre... Desuden er den nem at styre, da man kun drejer styret og ikke hele den forreste del af cyklen, som på en Christiania Det synes vi gør den nem at styre, og den er meget let...

Anmeld

17. januar 2014

Elvers

Lad være med at købe en Christianiacykel... den er så dårlig i styringen, så hvis cykelstien hælder en smule, skal man kompensere modsat, og det giver ondt i ryggen...
Køb en Nihola!

Anmeld

17. januar 2014

blomst84

jeg er meget glad for vores Christiania �� jeg har haft 2 børn, klapvogn og indkøb med i den på en gang ��

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Vi har en Nihola, som vi er super glade for.. Der er plads til to børn, og der er to forskellige slags seler i.. Én sele som går ned over skuldrene, som i en autostol, og én som går hen over det nederste af maven. Man kan altså have to børn med i forskellige aldre... Desuden er den nem at styre, da man kun drejer styret og ikke hele den forreste del af cyklen, som på en Christiania Det synes vi gør den nem at styre, og den er meget let...

Er faktisk umiddelbart ikke så vild med det mærke. Syntes de ser meget små ud (ikke så meget plads til børnene)

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Elvers skriver:

Lad være med at købe en Christianiacykel... den er så dårlig i styringen, så hvis cykelstien hælder en smule, skal man kompensere modsat, og det giver ondt i ryggen...
Køb en Nihola!

Lyder ikke så godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.