Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kigger på ladcykel men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge.Har pt 2 børn og regner meget med at få én til om 2-3år.Den store kan godt finde på at blive træt og det vil derfor være en fordel hvis hun på en eller anden måde kan falde i søvn i den.Den lille er "desværre" så stor at han umiddelbart ikke kan sidde i de babysæder der findes (er 3mdr og lidt over 8kg)Der skal også gerne være plads til indkøb eller ting til at tage med på tur udover børnene.Er der nogen der kan anbefale et model/mærke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kigger på ladcykel men er i tvivl om hvilken jeg skal vælge.Har pt 2 børn og regner meget med at få én til om 2-3år.Den store kan godt finde på at blive træt og det vil derfor være en fordel hvis hun på en eller anden måde kan falde i søvn i den.Den lille er "desværre" så stor at han umiddelbart ikke kan sidde i de babysæder der findes (er 3mdr og lidt over 8kg)Der skal også gerne være plads til indkøb eller ting til at tage med på tur udover børnene.Er der nogen der kan anbefale et model/mærke?
JulieWH skriver: Jeg gav min mand denne i julegave, det var absolut det bedste valg til os. http://www.ladcyklen.dk/id/20106/EC00252.html?stor e=ladcykler
Jeg gav min mand denne i julegave, det var absolut det bedste valg til os. http://www.ladcyklen.dk/id/20106/EC00252.html?stor e=ladcykler
Det er én af dem jeg har kig på.
Vi har lige købt den fra familyrider med el, er bare så glad for den, der følger alt med, sæder, seler, regnslag og vi endte med at slippe 16.000
roenlund skriver: Vi har lige købt den fra familyrider med el, er bare så glad for den, der følger alt med, sæder, seler, regnslag og vi endte med at slippe 16.000
Det var da billigt, men er den lige så god kvalitet som en ægte Christiania cykel?
Anonym skriver: Det var da billigt, men er den lige så god kvalitet som en ægte Christiania cykel?
Det ved jeg faktisk ikke, har aldrig prøvet en rigtig christiania, de sælger meget til kommuner, alle dp i vores kommune har bla den model jeg har købt med plads til 4 børn...
roenlund skriver: Det ved jeg faktisk ikke, har aldrig prøvet en rigtig christiania, de sælger meget til kommuner, alle dp i vores kommune har bla den model jeg har købt med plads til 4 børn...
Ja så kan den jo ikke være helt dårlig.De har vist den "ægte" vogn i min datters bh
JulieWH skriver: Jeg gav nu også kun 16000 for vores, 7 gear, bænk med seler, kædelås, kaleche etc
Jeg gav nu også kun 16000 for vores, 7 gear, bænk med seler, kædelås, kaleche etc
Ja men uden motor ik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128