Test skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Moniika skriver:

stort tillykke til dig  

jeg har os som nogen mens smerter agtig i min venstre side og igår var det værre end Idag. ja for havde regnet ud hvis jeg var skulle jeg være omkring 4+5. Men Intet og ku se så må nok hellere bare vente. Det en lang vente proces for min mens kommer altid til tiden . 

Ja ventetiden er altid værst! Men jeg  For at du får to strege snart!! Du må meget gerne give feedback, når du ved mere:-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Moniika

Anonym skriver:

Ja ventetiden er altid værst! Men jeg  For at du får to strege snart!! Du må meget gerne give feedback, når du ved mere:-) 

Mange tak 

Skal nok give en feedback tilbage om der sker noget eller ej i min mavse . Og håber os alt går som det skal for dig giv gerne feedback tilbage når du har været til scanning  

Anmeld

20. januar 2014

Moniika

Anonym skriver:

Men ved du om nogen test er bedre en andre eller om det er det sammen. 

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Moniika skriver:

Men ved du om nogen test er bedre en andre eller om det er det sammen. 

Jeg købte selv dem fra billige-teste.dk. Her de sidste to gange har jeg brugt dem fra rema1000. De er også udemærket:-)

Anmeld

21. januar 2014

Moniika

Anonym skriver:

Jeg købte selv dem fra billige-teste.dk. Her de sidste to gange har jeg brugt dem fra rema1000. De er også udemærket:-)

Øv øv nok ikke bonus dennegang er begyndt at bløde så tror ikke den var her den her gang så en uge forsent mens åbenbart :/ 

Anmeld

21. januar 2014

Pcokate

Moniika skriver:

Øv øv nok ikke bonus dennegang er begyndt at bløde så tror ikke den var her den her gang så en uge forsent mens åbenbart :/ 

Anmeld

21. januar 2014

Anonym trådstarter

Moniika skriver:

Øv det var ærgerligt  

Krydser for dig næste gang! :-) 

Anmeld

21. januar 2014

Moniika

Anonym skriver:

Øv det var ærgerligt  

Krydser for dig næste gang! :-) 

Mange tak 

Anmeld

24. marts 2014

Moniika

Dejlig nyhed denne gang var den her 2 meget tydelig streger er i uge 5

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Moniika skriver:

Dejlig nyhed denne gang var den her 2 meget tydelig streger er i uge 5

Ej hvor lækkert! Mange gange tillykke. Jeg er kommet til uge 13 nu. Står og venter på mit 1. Jordmoder besøg nu her faktisk!:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.