Test skyggestreg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Du fik jo ret!! nu håber jeg bare, at den bliver derinde :-)

JAAAAAAAAAAA !!!!!! 

Tillykke - kom så baby - voks dig stor og stærk i maven! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2014

MsDane

Anonym skriver:

Så kom der en morgentest. er 3+6 i dag så :-D

Tiiiiillyyyyyykkeeee! Fin streg :-D

Anmeld

18. januar 2014

Anonym trådstarter

Mange tak!! Nu glæder mig mig bare til, at jeg kan ringe til lægen på mandag. Jeg ved nemlig ikke rigtig, hvor meget man må træne nu, træner gerne i motionscenter tre gange om ugen nemlig

Anmeld

18. januar 2014

cwl

Tillykke med den lille spire

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Tillykke med den lille spire

Tak:-) kan bare ikke forstå det endnu. Jeg tror ikke det går op for mig det næste lange stykke tid

Anmeld

20. januar 2014

Moniika

nogen der har nogen bus?  Er en pige på 24 år og er gået 5 dage over tid. Min mens kommer altid til tiden har en cyklus på 32 dage. Men igår begyndte jeg få nogen menstruation agtig smerter bare lidt værre , og har de sidste par dage følt en rumsterende agtig i mit underliv som jeg ik plejer. Men har ikke testet positiv på min test jeg tog i morges. Så her til aften begyndte der kom noget brunlig udflåd  og er der stadog Kan jeg være gravid eller skal jeg opgive håbet. Håber du hjælpe mig Hilsen den bekymrede

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Moniika skriver:

nogen der har nogen bus?  Er en pige på 24 år og er gået 5 dage over tid. Min mens kommer altid til tiden har en cyklus på 32 dage. Men igår begyndte jeg få nogen menstruation agtig smerter bare lidt værre , og har de sidste par dage følt en rumsterende agtig i mit underliv som jeg ik plejer. Men har ikke testet positiv på min test jeg tog i morges. Så her til aften begyndte der kom noget brunlig udflåd  og er der stadog Kan jeg være gravid eller skal jeg opgive håbet. Håber du hjælpe mig Hilsen den bekymrede

Hej. 

Det et kan sagtens være du kan teste positivt om nogle dage. Men vent gerne et par dage med at teste. Måske du tænker for meget over det, så din krop reagerer anderledes end normalt?

Anmeld

20. januar 2014

Moniika

Anonym skriver:

Hej. 

Det et kan sagtens være du kan teste positivt om nogle dage. Men vent gerne et par dage med at teste. Måske du tænker for meget over det, så din krop reagerer anderledes end normalt?

Tak for svaret. Men det ikke fordi jeg går og tænker sådan på det udover jeg syntes det var mærkeligt at jeg var begyndt få det brunlig noget uden det var sådan mens og var en uge siden jeg skulle ha den. Men skal jeg først teste i næste uge måske eller skal jeg mom kontakte  lægen ? 

Anmeld

20. januar 2014

Anonym trådstarter

Moniika skriver:

Tak for svaret. Men det ikke fordi jeg går og tænker sådan på det udover jeg syntes det var mærkeligt at jeg var begyndt få det brunlig noget uden det var sådan mens og var en uge siden jeg skulle ha den. Men skal jeg først teste i næste uge måske eller skal jeg mom kontakte  lægen ? 

Jeg har ikke selv haft brunlig udflåd. Men menstruationssmerter (ligamentsmerter) har jeg næsten en gang i timen, hvor det er rigtig slemt. Jeg er 4+1 i dag. Men jeg ville nok teste igen på onsdag. Der er nogle, som først kan teste positiv i uge 6. 

Anmeld

20. januar 2014

Moniika

stort tillykke til dig  

jeg har os som nogen mens smerter agtig i min venstre side og igår var det værre end Idag. ja for havde regnet ud hvis jeg var skulle jeg være omkring 4+5. Men Intet og ku se så må nok hellere bare vente. Det en lang vente proces for min mens kommer altid til tiden . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.