Tavshedspligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Anonym trådstarter

NataschaG skriver:

Held og lykke ihvertfald - du kan jo altid give en opdatering på hvordan det gået, hvis du kan overskue det 

Det gør jeg men jeg ved som sagt ikke lige hvornår jeg får taget mig sammen  Er sådan en kylling.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Kildebakken

Jeg tror ikke jeg ville bringe det op, også selvom jeg var i min gode ret. I længden tror jeg det betaler sig kun at tage de store kampe og denne her kamp er endnu ikke rigtig blevet din. Hvis jeg bare følte at det skulle nævnes ville jeg stille og roligt spørge hende, hvad deres politik er med hensyn til hvad de fortæller andre forældre om mit barn. 

Jeg synes ikke noget af det hun siger spejler dårligt tilbage på andre end hende selv. Hun har nogle issues med indføling, men det kan du nok alligevel ikke rette op på ved at nævne at hun bryder tavshedspligt.

Anmeld

16. januar 2014

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Jeg tror ikke jeg ville bringe det op, også selvom jeg var i min gode ret. I længden tror jeg det betaler sig kun at tage de store kampe og denne her kamp er endnu ikke rigtig blevet din. Hvis jeg bare følte at det skulle nævnes ville jeg stille og roligt spørge hende, hvad deres politik er med hensyn til hvad de fortæller andre forældre om mit barn. 

Jeg synes ikke noget af det hun siger spejler dårligt tilbage på andre end hende selv. Hun har nogle issues med indføling, men det kan du nok alligevel ikke rette op på ved at nævne at hun bryder tavshedspligt.

Hmm du har nok ret. At man skal vælge sine kampe. Må tænke lidt over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.