Anonym skriver:
Puh jeg vil helt sikkert snakke med hende først. Men hvordan gør man lige? Er ikke så god til sådan noget. Men jeg synes bare det er så forkert det hun gør.
Puha det forstår jeg godt. Jeg tænker lige, at hvis nu jeg var pædagogen der havde talt over mig og en forældre konfronterede mig ville jeg nok ønske at forælderen tog fat i mig enten ved aflevering eller afhentning hvor der lige var tid til at snakke - dvs. der skal gerne være en eller to andre pædagoger til at se efter børnene så jeg ikke skulle gå midt i det hele og måske ikke hørte alt hvad forælderen havde at sige. Så ville jeg håbe de trak mig til side, så alle ikke hørte det, og så sagde til mig - med et smil og helt rolig - at de havde lagt mærke til at jeg flere gange fortalte om de andre børn til mig og de faktisk følte sig ubehageligt til mode over det, da de mener det er upassende at snakke til den enkelte forældre om andre end deres egne børn og det også gjorde dem usikker på om jeg mon talte om deres børn til andre. Evt. fremhæv at du overhovedet ikke har et problem med vedkommende ellers (hvis du ikke har det altså
) men at du rigtig gerne vil nøjes med at høre om dit guld, og at du også helst vil have det kun er dig der hører om dit guld 
Jeg kan ikke sige hvordan han/hun modtager det, men jeg tror jeg personligt ville blive glad for at få det påpeget på en ordentlig måde, så man kan gøre noget ved det, og blive bedre - vi udvikler os jo hele tiden 
Held og lykke, uanset hvad du gør 
Anmeld