skod weekend i vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

o1Mutte

Rockertand skriver:

Uh, jeg frygter den dag, hvor børnene er fløjet fra reden, og vi sidder og tænker "hvad nu?", så tror jeg at vi synes, der er for meget alenetid - men der er heldigvis lang tid til

Nu har jeg heller ingen børn, og en mand der kun er hjemme i weekenderne.. Og denne weekend skal han arbejde.. Så bliver det altså lidt for meget af det gode  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

kæresten skal arbejde hele weekenden om natten, så han sover når jeg er vågen og har skrevet nu på face i 2 dage om en eller flere vil have en god aften med mig? men nope , not one !

føler i jer også nogen gange bare helt alene i den store verden??

jeg er godt nok trist og ked af at størstedelen af min familie bor langt væk . .

mine børn er hos deres far, så ikke engang dem kan jeg hygge mig om

suk ..

ville ikke så meget, bare lige have lidt medynk

Herfra men prøv at tænke på det som en mulighed for MIG-tid? Gør lige det DU har lyst til UDEN at skulle tage hensyn til andre

Anmeld

17. januar 2014

Papillon

I løbet af foråret og efteråret har jeg en del weekenden alene, fordi min kæreste er engageret i noget frivilligt arbejde. Heldigvis bor mine forældre forholdsvis tæt på, så hvis den er helt gal, kan jeg altid besøge dem. Det er rart at have mennesker omkring sig uden at skulle være selskabelig.

Nogen gange nyder jeg også bare mit eget selskab, men det kommer jo meget an på, hvordan man er som person, om man bryder sig om at tilbringe tid med sig selv Jeg finder gerne tøsefilm og -serier, hører musik og synger med, ordner pigeting som negle og hår, shopper alene, bruger lang tid i fitness, går tur, laver lækker mad til mig selv og nok meget mere Jeg synes nu nok, jeg kan være meget hyggelig at være alene med 

Anmeld

17. januar 2014

Bshizzle

Kender det alt for godt! 

Min kæreste er pt på skole i en anden by, så jeg har de sidste dage/aftner været alene. 

Men jeg har simpelhen fået det bedste ud af det ved at nyde den RO og fred der var om aften 

Har hygget lidt med at afprøve nyt make up, sat hår, lavet ansigt masker, set TØSE film, surfet på nettet mm 

Men jo.. Der er osse andre dage hvor kæresten faktisk er hjemme, men så arbejder han. 

Han er ikke typen der gider i byen.. Og det er jeg engang imellem! 

Så jeg finder på fast dato for MIN hygge tur med tøserne og så kan han arbejde i fred 

Hvor er du fra? 

Jeg kan altid bruge mere selskab 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.