skod weekend i vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
13 svar
19 synes godt om
16. januar 2014

Anonym trådstarter

kæresten skal arbejde hele weekenden om natten, så han sover når jeg er vågen og har skrevet nu på face i 2 dage om en eller flere vil have en god aften med mig? men nope , not one !

føler i jer også nogen gange bare helt alene i den store verden??

jeg er godt nok trist og ked af at størstedelen af min familie bor langt væk . .

mine børn er hos deres far, så ikke engang dem kan jeg hygge mig om

suk ..

ville ikke så meget, bare lige have lidt medynk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Sujan

Kender det godt når kæresten arbejder meget og man kan føle sig lidt alene... Men må indrømme jeg ville nyde det. Læse en god bog eller bare ligge og stene lidt fjerner og være helt mig selv.
Men er fordi det ikke sker særlig ofte for mig længere

Anmeld

16. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Tror her er det lige omvendt. Jeg er aftenvagt og arbejder hver siden weekend, så her er manden vant til at være alene hjemme. Måske lidt kedeligt, men så sørger vi for at hygge den anden weekend.

Håber du finder på noget at lave

Anmeld

16. januar 2014

livhemdrup

Anonym skriver:

kæresten skal arbejde hele weekenden om natten, så han sover når jeg er vågen og har skrevet nu på face i 2 dage om en eller flere vil have en god aften med mig? men nope , not one !

jeg er godt nok trist og ked af at størstedelen af min familie bor langt væk . .

suk ..

Hvor bor du?

har lige på et andet site oprettet et fælles hygge arrangement imorgen måske det var noget for dig at deltage i?

men afhænger jo selvfølgelig af hvor i landet du bor. 

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

KRAM ♥

Anmeld

16. januar 2014

dorthemus

Kors jeg ville give min højre underarm for en weekend i ro og fred OG ALENE!!! Oh joy

Men det er ikke det du vil så jeg håber du finder nogen

Anmeld

16. januar 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

suk ..

Jeg har hyggeaften med min veninde lørdag og der er altid plads til en til 

Anmeld

16. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

suk ..

Alene...ro.....fred....uhmmm.
Hvordan kan man ikke sætte pris på alenetid, gøre hvad der passer én, ikke tage hensyn eller sætte sig selv til side hele tiden.......misundelse herfra.
Har også facebookvenner, der tigger (sorry, sådan ser jeg det) om selskab, det ignorerer jeg, jeg kan godt finde ud af at kontakte dem, jeg gerne vil hygge med i stedet for at afvente en eller anden tilfældig, der i samme desperation rækker hånden ud

Anmeld

16. januar 2014

o1Mutte

Rockertand skriver:

Alene...ro.....fred....uhmmm.
Hvordan kan man ikke sætte pris på alenetid, gøre hvad der passer én, ikke tage hensyn eller sætte sig selv til side hele tiden.......misundelse herfra.
Har også facebookvenner, der tigger (sorry, sådan ser jeg det) om selskab, det ignorerer jeg, jeg kan godt finde ud af at kontakte dem, jeg gerne vil hygge med i stedet for at afvente en eller anden tilfældig, der i samme desperation rækker hånden ud

Man kan virkelig også godt få for meget af det alenetid der  

Anmeld

16. januar 2014

Rockertand

o1Mutte skriver:

Man kan virkelig også godt få for meget af det alenetid der  

Uh, jeg frygter den dag, hvor børnene er fløjet fra reden, og vi sidder og tænker "hvad nu?", så tror jeg at vi synes, der er for meget alenetid - men der er heldigvis lang tid til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.