3 år og stadig med ble hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
14 svar
21 synes godt om
16. januar 2014

dollygirl

Hej piger

Min 3 årige søn går stadig med ble :/

Og synes det er blevet træls nu hvor han slet ikk vil skiftes når han har lavet afføring i bleen. Og løber væk fra os , det er en kamp hver gang.

Hva skal jeg gør?

Hjælp søges !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

L&V

dollygirl skriver:

Hej piger

Min 3 årige søn går stadig med ble :/

Og synes det er blevet træls nu hvor han slet ikk vil skiftes når han har lavet afføring i bleen. Og løber væk fra os , det er en kamp hver gang.

Hva skal jeg gør?

Hjælp søges !

Vende ham af med bleen.. Det er han da stor nok til

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Vende ham af med bleen.. Det er han da stor nok til

Øhh ja tror jeg godt at TS er klar over... Men jeg tror TS har brug for hjælp og input til hvordan man gør...

Anmeld

16. januar 2014

L&V

MorDk skriver:

Øhh ja tror jeg godt at TS er klar over... Men jeg tror TS har brug for hjælp og input til hvordan man gør...

Joh men det kommer jo meget an på hvor de overhovedet befinder sig i processen.. Og hvad man er til..

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

Joh men det kommer jo meget an på hvor de overhovedet befinder sig i processen.. Og hvad man er til..

Ja det er rigtig nok 

Anmeld

16. januar 2014

dollygirl

Vi har prøvet at få ham til at gå uden ble en hel dag og tisse kun i potten men efter nogle timer blev han træt af det og ville ha ble på og græd konstant . Tissede på sig selv uden at lægge mærke til det :/

Anmeld

16. januar 2014

Kildebakken

Måske er han ikke helt klar endnu. Den mekanisme hvor de kan mærke hvornår de skal bliver ikke lige hurtigt udviklet hos alle, særligt drenge kan være sene. Hvad at lade ham gå uden bukser og ble derhjemme om aftenen - så han får lidt fornemmelse for hvornår det kommer. Og så tage ham med ud på toilettet en gang hver time eller hver anden time. Gør det hyggeligt derude - læs en god bog med ham. Hvad siger de i børnehaven? Kan i samarbejde om det?

Anmeld

16. januar 2014

TNBC

dollygirl skriver:

Vi har prøvet at få ham til at gå uden ble en hel dag og tisse kun i potten men efter nogle timer blev han træt af det og ville ha ble på og græd konstant . Tissede på sig selv uden at lægge mærke til det :/

Lyder ikke til at han er klar til det.

Anmeld

16. januar 2014

roenlund

Min søn er også over tre og han er ikke klar til at smide bleen, han har ikke fornemmelse for når han skal tisse/lave lort før han er igang så det vil bare give ham nederlag hvis jeg prøvede nu... jeg synes det er meget vigtigt at du mærker efter om dit barn er klar eller om det er fordi du synes det er irriterende...

Min søn gider heller ikke altid skiftes men det er en af de ting som jeg bestemmer at det skal han og efter et meget kort stykke tid hvor vi belønnede med lidt vindruer ved skift stoppede han med at lave fis hver gang (løbe rund før skift, rulle rundt ved skift, sparke med benene)

Anmeld

17. januar 2014

Clisolka

Min pige på 3 er heller ikke helt klar til at smide bleen endnu. Hun er heller ikke god til at sige til! Godt moderen har en god næse, men skiftes? Noooo 

Vi er så småt begyndt at lade hende sidde på toilettet - det syntes hun er spændende, og den anden aften tissede hun  Men helt klar er hun ikke endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.