Det ser desværre ud til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Anonym trådstarter

lille-fisen skriver:

Nej på sigt tror jeg ikke det vil komme til at betyde noget  Men forstår godt du tænker sådan. Men omvendt så er der en god chance for at jeres første barn vil kunne huske nummer 2 fra han/hun er helt lille. Jeg kan fx huske hvor ivrig jeg var for at se min lillebror første gang da min mor lå på hospitalet efter fødslen og generelt har jeg masser af gode minder om hvor dejlig en baby han var 

Det lyder godt.

Jeg er helt sikker på at vores datter får det på samme måde, når der engang kommer en baby - hun snakker meget om at blive storesøster, det er så dejligt 

Men der har bare ikke rigtig være mulighed for en mere før nu, og så ærgrer det os bare så meget at det skal drille nu, hvor det gik så nemt at blive gravide første gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Ok (til det med aldersforskellen)

Ja jegved godt det måske er lidt pjattet det med fødselsdage, kender bare flere der har fødselsdag omkring jul, som er lidt trætte af det. Jeg ved heller ikke om vi prøver en måned mere. Og Ja det kan være svært at planlægge børn 100 %, men det er så ønsket med en til.

Hvis ønsket om en aldersforskel på 4 og ikke 5 år er stort, ville jeg godt nok blæse på en evt. decemberfødselsdag. Hvis du er nervøs for, at det ikke bliver så let at blive gravid denne gang, forstår jeg ikke helt, du vil holde pause alene pga. "risikoen" for en fødselsdag tæt på jul. 

Der er hhv. 4 og 5 år mellem min datter og hendes ældste og yngste lillebror, og hun er tæt knyttet til dem begge. 

Anmeld

16. januar 2014

lille-fisen

Anonym skriver:

Det lyder godt.

Jeg er helt sikker på at vores datter får det på samme måde, når der engang kommer en baby - hun snakker meget om at blive storesøster, det er så dejligt 

Men der har bare ikke rigtig være mulighed for en mere før nu, og så ærgrer det os bare så meget at det skal drille nu, hvor det gik så nemt at blive gravide første gang.

Det forstår jeg godt - det er jo det som altid er "spændende". Jeg håber virkelig også det lykkedes for os når vi går i gang for vi har også ventet længe pga. Uddannelse, job osv. Men det skal nok lykkedes 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.