...at der bliver tættere på 5 år end 4 år imellem vores nr. 1 og 2. Æv Æv
Vi har i forvejen en pige fra juni 2010 og hun er skabt i første forsøg, så da vi startede projekt baby nr. 2 havde vi regnet med lige at lave et aug. eller sep. barn - men æv så enkelt skulle det ikke gå.
Bliver straks bekymret for om der er noget galt og at vi virkelig kommer til at skulle prøve virkelig længe.
Vi aftalte med hinanden da projektet blev skudt igang at hvis det ikke skulle lykkedes at lave en efterår 14 baby ville vi uskyde det til forår 15 baby, da vi synes det er et dårligt tidspunkt at have fødselsdag for barnet lige omkring jul.
Vi havde virkelig håbet det ville lykkedes, men er nu efterhånden afklaret med at der bliver 5 år imellem nr. 1 og 2.
Er der nogle der har nogen erfaringer med børn med 4-5 år imellem? Havde helst set der kun var 4 år imellem, da vores datter er meget klar til at blive storesøster. Havde vi vidst at det ikke ville gå så let havde vi jo startet projektet meget før, men det er ikke nemt, når det gik så let med nr. 1.
Jeg har efter jeg fik min datter fået alle 3 hpv vacciner og er bekymret for at det kan have noget at sige for min frugtbarhed?
Anmeld