sandramor skriver:
ååårrh jeg håber i måske kan hjælpe mig....
Melina er nu 21 mdr og jeg overvejer virkelig om jeg skal hive Yasmins gamle juniorseng ned fra loftet så Melina kan begynde at sove i den.....
Jeg havde egentlig regnet med at skulle vente til sommer hvor hun er 2,5 men ååårh altså... Melina sover MEGET uroligt om natten i som at hun karter rundt og basker til tremmerne med arme og ben og gokker hovedet ind i tremmerne.... synes den sidste måned er hun begyndt at sove dårligt i den og vågner ofte meget tidligt og bliver meget ulykkelig hver eneste morgen når hun vågner og ikke kan komme ud af den..... hun er ikke begyndt at ville kravle over tremmerne endnu.... men ja hun virker bare som om hun er frygtelig ked af at være indespærret
Juniorsengen har sengehest så er ikke nervøs for hun hele tiden vælter ud af den... men selvfølgelig kan hun hurtigt finde ud af at komme ud af den og så har man hende måske rendende konstant 
åårrh ved ikke.... hvad er jeres mening og erfaring??
Freya kom i en junior seng da hun var 23 måneder, af samme grund du beskriver. Hun sov uroligt og bankede hele tiden ben og hovedet i tremmerne.
Hun sov i en juniorseng fra 1. nat og meget mere roligt.
Anmeld