juniorseng eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2014

sandramor

ååårrh jeg håber i måske kan hjælpe mig....

Melina er nu 21 mdr og jeg overvejer virkelig om jeg skal hive Yasmins gamle juniorseng ned fra loftet så Melina kan begynde at sove i den.....

Jeg havde egentlig regnet med at skulle vente til sommer hvor hun er 2,5 men ååårh altså... Melina sover MEGET uroligt om natten i som at hun karter rundt og basker til tremmerne med arme og ben og gokker hovedet ind i tremmerne.... synes den sidste måned er hun begyndt at sove dårligt i den og vågner ofte meget tidligt og bliver meget ulykkelig hver eneste morgen når hun vågner og ikke kan komme ud af den..... hun er ikke begyndt at ville kravle over tremmerne endnu.... men ja hun virker bare som om hun er frygtelig ked af at være indespærret

Juniorsengen har sengehest så er ikke nervøs for hun hele tiden vælter ud af den... men selvfølgelig kan hun hurtigt finde ud af at komme ud af den og så har man hende måske rendende konstant

åårrh ved ikke.... hvad er jeres mening og erfaring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

TNBC

sandramor skriver:

Melina er nu 21 mdr og jeg overvejer virkelig om jeg skal hive Yasmins gamle juniorseng ned fra loftet så Melina kan begynde at sove i den.....

Jeg havde egentlig regnet med at skulle vente til sommer hvor hun er 2,5 men ååårh altså... Melina sover MEGET uroligt om natten i som at hun karter rundt og basker til tremmerne med arme og ben og gokker hovedet ind i tremmerne.... synes den sidste måned er hun begyndt at sove dårligt i den og vågner ofte meget tidligt og bliver meget ulykkelig hver eneste morgen når hun vågner og ikke kan komme ud af den..... hun er ikke begyndt at ville kravle over tremmerne endnu.... men ja hun virker bare som om hun er frygtelig ked af at være indespærret

Juniorsengen har sengehest så er ikke nervøs for hun hele tiden vælter ud af den... men selvfølgelig kan hun hurtigt finde ud af at komme ud af den og så har man hende måske rendende konstant

Jeg synes du skal hive den frem..

Anmeld

16. januar 2014

Chris86

Først tremmeseng, så røg den ene side af og inden hun blev to købte vi en køjeseng i voksenmål... Vi gad ik bruge penge på en seng midt imellem..
Og køjesengen er pga pladsmangel/to børn på værelset

Men nu har du jo sengen

Anmeld

16. januar 2014

sandramor

Yurie skriver:

Jeg synes du skal hive den frem..

jaaaah jeg tror måske du har ret

Anmeld

16. januar 2014

sandramor

Chris86 skriver:

Først tremmeseng, så røg den ene side af og inden hun blev to købte vi en køjeseng i voksenmål... Vi gad ik bruge penge på en seng midt imellem..
Og køjesengen er pga pladsmangel/to børn på værelset

Men nu har du jo sengen

altså jeg tænker jo også at jeg jo netop har den fineste juniorseng stående på loftet men årh ja ved ikke......

Anmeld

16. januar 2014

TNBC

sandramor skriver:

altså jeg tænker jo også at jeg jo netop har den fineste juniorseng stående på loftet men årh ja ved ikke......

Når du nu har den, så hvorfor ikke bruge den.Hvis du har pladsen. Prøv det over weekenden, så du ser om hun står ud hele tiden og se hvordan hun sover i den.
børn kan overraske en

Anmeld

16. januar 2014

sandramor

Yurie skriver:

Når du nu har den, så hvorfor ikke bruge den.Hvis du har pladsen. Prøv det over weekenden, så du ser om hun står ud hele tiden og se hvordan hun sover i den.
børn kan overraske en

Ved du hvad jeg tror jeg tager den ned fra loftet imorgrn og prøver og se hvad hun siger til det 

For du har ret.... Børn kan overraske en 

Anmeld

16. januar 2014

ano14316

sandramor skriver:

Magnus blev 2 i oktober og kom i junior seng i sidste måned,han sover også meget uroligt og gjorde det også i tremmesengen og nu sover han bare meget bedre...

Anmeld

16. januar 2014

Masig

sandramor skriver:

Ej hvor sjovt, har lige oprettet et lignende emne, havde dog ikke set du også havde oprettet et.. Følger lige lidt med her, min søn er dog kun 1,5 år, men der er også store problemer med at sove i tremmesengen for tiden...

Anmeld

16. januar 2014

sandramor

ano14316 skriver:

Magnus blev 2 i oktober og kom i junior seng i sidste måned,han sover også meget uroligt og gjorde det også i tremmesengen og nu sover han bare meget bedre...

Iih så tyder det jo på at jeg skal prøve og se om det ikke hjælper på natte søvnen og narre roderiet... 

Hvad med din søn kravlede han ud af Junior sengen?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.