Hvad vil du være når du bliver stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Mor til Majbørn

jeg er phd-studerende og er lige startet på mit 8. (og afsluttende) år på Uni. Jeg fortryder ofte, fordi hverdagen er voldsomt presset - men når jeg kommer hjem og overvejer alternativerne har jeg alligevel ikk lyst til at skifte job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

...,

Jeg har en Hf og er uddannet frisør, jeg elsker mit arbejde og glæder mig til den dag jeg kan åbne min egen salon
-dog skal vi lige have de børn vi har planlagt først

Jeg er super glad for at have taget Hf så jeg har muligheden for et karrierer skift hvis jeg en dag får lysten til noget andet

Anmeld

16. januar 2014

lineog4

Jeg har været gennemført en uddannelse som jeg elskede (Filosofi og pædagogik på RUC). Har ikke arbejdet specifikt med denm da livet tog et twist og jeg sadlede om og blev Folkeskolelærer. 

Om jeg fortryder?? Hmm nej jeg fortryder ikke min uddannelser, jeg fortryder heller ikke jeg blev lærer, men kan mærke nu hvor det er 7 år siden jeg mistede min datter er jeg ved at få det drive mod også at være karriere menneske som jeg havde mens jeg havde hende i maven. 

Det skal ikke læses som lærerjobbet ikke er en karriere, men som at så skulle jeg også have en karriere ambition inden for det fag og det kunne jeg godt have men ville betyde en del efteruddannelse som jeg ikke lige tror bliver givet til mig. Hvorimod jeg kan søge ud mod min oprindelige uddannelse. Men det er først nu karrieren som mor ikke synes at være alt overskyggende...

Anmeld

16. januar 2014

Noneother

Hvis du opfylder gærdehøjderne skulle der ikke være noget i vejen for at du søger job som kontorelev/handelselev selvom du står skrevet som detail. De kigger kun på niveauerne du afsluttede dine fag på.

Det skulle meget gerne stå på dit eksamensbevis hvilke lærerpladser det giver adgang til.

Anmeld