Hvad vil du være når du bliver stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Mor til Majbørn

jeg er phd-studerende og er lige startet på mit 8. (og afsluttende) år på Uni. Jeg fortryder ofte, fordi hverdagen er voldsomt presset - men når jeg kommer hjem og overvejer alternativerne har jeg alligevel ikk lyst til at skifte job.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

...,

Jeg har en Hf og er uddannet frisør, jeg elsker mit arbejde og glæder mig til den dag jeg kan åbne min egen salon
-dog skal vi lige have de børn vi har planlagt først

Jeg er super glad for at have taget Hf så jeg har muligheden for et karrierer skift hvis jeg en dag får lysten til noget andet

Anmeld

16. januar 2014

lineog4

Jeg har været gennemført en uddannelse som jeg elskede (Filosofi og pædagogik på RUC). Har ikke arbejdet specifikt med denm da livet tog et twist og jeg sadlede om og blev Folkeskolelærer. 

Om jeg fortryder?? Hmm nej jeg fortryder ikke min uddannelser, jeg fortryder heller ikke jeg blev lærer, men kan mærke nu hvor det er 7 år siden jeg mistede min datter er jeg ved at få det drive mod også at være karriere menneske som jeg havde mens jeg havde hende i maven. 

Det skal ikke læses som lærerjobbet ikke er en karriere, men som at så skulle jeg også have en karriere ambition inden for det fag og det kunne jeg godt have men ville betyde en del efteruddannelse som jeg ikke lige tror bliver givet til mig. Hvorimod jeg kan søge ud mod min oprindelige uddannelse. Men det er først nu karrieren som mor ikke synes at være alt overskyggende...

Anmeld

16. januar 2014

Noneother

Hvis du opfylder gærdehøjderne skulle der ikke være noget i vejen for at du søger job som kontorelev/handelselev selvom du står skrevet som detail. De kigger kun på niveauerne du afsluttede dine fag på.

Det skulle meget gerne stå på dit eksamensbevis hvilke lærerpladser det giver adgang til.

Anmeld

16. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Ville gerne være frisør men ser ikke ud til der er nogen elevplads så det kan jeg vist godt opgive. Så jeg tænker nu kontor.

Anmeld

16. januar 2014

Elvers

Jeg er uddannet folkeskolelærer, men har altid haft en drøm om at være tandlæge... Men det bliver jeg aldrig...
Ellers drømmer jeg om at arbejde med lærerjobbet fra en anden vinkel - noget konsulentarbejde indebærende det pædagogisk-psykologiske aspekt

Anmeld

16. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er maler, og kan egentlig godt lide mit arbejde. Bare ikke 37 timer i ugen. Er efterhånden kørt godt træt i at være støvet altid, aldrig kunne gøre noget direkte efter arbejde fordi jeg skal hjem og skifte først og så er jeg træt at de skiftende arbejdspladser hveranden dag, konstant tidspres og singlearbejde. Det er sgu lidt kedeligt/ensomt i længden.

Men, jeg er 24, har malet siden jeg var 17 og har aldrig haft andet arbejde. Så hvad filan skal man finde på? Det er jo det her jeg kan. Synes det er SÅ svært at vide hvad der ville passe mig godt når jeg aldrig har snust til andet. Men jeg dagdrømmer dagligt om at tage på arbejde i mit eget tøj, med pænt hår og spise frokost ved et bord  Hehe

Anmeld

16. januar 2014

SjeBets

Jeg har en HF

og  har en datamatiker uddannelse, som er håbløs forældet da jeg ikke har holdt mig ajour

så har jeg HGS 

Og 2 år som elektriker, fik den ikke gjort færdig pga konkurs i firmaet og umuligt at finde ny plads desværre, så jeg starte som reservedels sælger elev ved et lastvogns firma, så jeg er nu reservedelssælger udlært i lastvogne (Volvo) 

Vil gerne have en HD og så stige i graderne, ville gerne være selvstændig, men det er manden og det tager tid nok, så "nøjes" med at være ansat som det er nu 

Anmeld

16. januar 2014

LinLin

Jeg er pædagog - startede på seminariet lige efter gymnasiet (dvs jeg var 18 år ) egentligt ville jeg have været tegnsprogstolk, da jeg havde en drøm om at arbejde med døve børn, men da jeg vidste, der kun blev optaget 20 om året, havde jeg pæd. Som 2. Prioritet, da jeg tænkte at jeg så ville kunne arbejde med døve børn ad den vej...

Det er aldrig blevet døve børn - arbejder i multikulturel bhv i aarhus V og er glad for mit arbejde, men det er også hårdt, så jeg ser ikke mig selv arbejde der om ti år... (Har været der i 5 år nu)

Jeg kunne sådan set stadig godt tænke mig at blive tegnsprogstolk,men det der med s.u., lave lektier og ikke mindst eksaminer er ikke videre tiltagende....

Anmeld

16. januar 2014

*Pingvinen*

Jeg er udlært salgsassistent i 94', social- og sundhedshjælper i 07' og social- og sundhedsassistent i 09'. Arbejder nu som stedfortræder på et plejehjem, som er ved at blive lavet om til demensplejecenteret og elsker det. Gad SÅ godt, jeg kunne læse videre til sygeplejerske, men økonomien er ikke rustet til en SU og prioriteringen ligger ikke til den 4 uddannelse. Vil hellere bruge ''uddannelses-kvoten'' på mine store drenge, der står og skal ud i den store vide verden om lidt.

Jeg er et sted, hvor jeg har rigelig udfordringer og muligheder.

Mine fremtidstanker lyder på gruppeleder (hvis det er noget, jeg evner efter min nye stedfortræderstilling), ellers er der tanker omkring visitationen, undervisning eller aktivitets Center.
Joh jeg synes, jeg har muligheder nok, men millionær bliver jeg ALDRIG i det her fag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.