Hvad vil du være når du bliver stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
21 svar
3 synes godt om
16. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja det spørgsmål har jeg stillet mig selv 10000 gange, jeg ved det virkelig ikke! 

Jeg er 21 år, har et barn, nr 2 på vej og jeg aner virkelig ikke hvad jeg vil være, jeg har altid en ny ide om hva jeg vil være og dropper så ud! Jeg er ikke en af de klogeste mennesker på jorden så jeg kan ikke blive noget der kræver en gymnasiet, hf og andet i den dur! ;-(( 

jeg har en HG fra 2010, men jeg tog detail, fortryder nu da jeg helst ville ha taget kontor.. Kan jeg lave det om?? 

Hvad er du uddannet, hvorfor? Og fortryder du? :-)) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

MorDk

Jeg er uddannet Social -og sundhedsassistent. Og nej jeg fortryder ikke. Overvejer om jeg skal læse videre på et tidspunkt, men det bliver ikke de næste par år ihvertfald. Det tillader økonomien og familielivet ikke pt.

Anmeld

16. januar 2014

sandramor

jeg er uddannet tandklinikassistent......

Fortryder jeg??? både og..... altså jeg eeeeelsker arbejdet som tandklinikassistent..... men desværre i mit område (Sønderjylland) er det meget svært at finde arbejde inde for faget.......

så fra februar begynder jeg ny uddannelse... som socialrådgiver

Anmeld

16. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Ja det spørgsmål har jeg stillet mig selv 10000 gange, jeg ved det virkelig ikke! 

Jeg er 21 år, har et barn, nr 2 på vej og jeg aner virkelig ikke hvad jeg vil være, jeg har altid en ny ide om hva jeg vil være og dropper så ud! Jeg er ikke en af de klogeste mennesker på jorden så jeg kan ikke blive noget der kræver en gymnasiet, hf og andet i den dur! ;-(( 

jeg har en HG fra 2010, men jeg tog detail, fortryder nu da jeg helst ville ha taget kontor.. Kan jeg lave det om?? 

Jeg er pt detail elev og er super glad for uddannelsen, men det er ikke mit drømmejob.
Min drøm er at komme på politiskolen så snart jeg er færdig med min nuværende uddannelse

Anmeld

16. januar 2014

Clisolka

Jeps, jeg blev uddannet kontorassistent i 99 (HG). Jeg har arbejdet det samme sted siden jeg blev udlært, så jeg har 15-års jubilæum i år 

Jeg har som sådan ikke fortrudt min uddannelse, men kunne godt tænke mig at prøve noget andet, men hverken økonomi eller familielivet er til det pt. Måske en dag, men jeg ved heller ikke hvad det skulle være 

Har du ikke mulighed for at snakke med en studievejleder mht. om du kan tage en anden retning?

Anmeld

16. januar 2014

B&J

jeg bliver 27 har en hg og det Er alt jeg har aldrig vist hvad jeg ville kom i praktik i super Best og ja nu til august har jeg elev plads 

Anmeld

16. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Uh jeg var lige sådan. Men efter at fået lidt selvtillid på den regning er jeg nu igang med hf på vuc og regner med jordmoderudd. Efter det eller hvis karakterene ikke kan leve op til det, udd. Vejleder. 

Det tig laaaaaaangtid at finde ud af og har dyppet min fod mange steder men har endeligt lært at lytte til hjertet

Anmeld

16. januar 2014

Carina:-)

Har ingen uddannelse andet end handelsskolen.

Er selvstændig.

Ville gerne have været sygeplejeske/læge men fik baby istedet og dengang i 90 var der desværre ikke de muligheder med f.eks betalt inst når man var på su så havde ikke råd til at læse videre.

Jeg vil ikke sige jeg fortryder som sådan,for er glad for mine børn og har et fedt job i dag med frihed ,god økonomi osv-

Men årerne indtil jeg kom her har været hårde,har arbejdet hårdt siden jeg var 17 ,og føler først nu at jeg får gevinsten  

Havde i mange år 5000 tilbage når de faste udgifter var betalt med 3 børn på trods af at vi begge arbejdede fuldtid.

Anbefaler mine børn at få styr på udd ,job og bolig før de overhovedet overvejer at få børn for di dag er der nærmest ingen muligheder for job uden udd.

Og gudskelov ser det ud til de lytter

Anmeld

16. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg er uddannet sosu hjælper.

og nu i gang med pædagoguddannelsen

Anmeld

16. januar 2014

esioul

Og nej jeg fortryder ikke. Eller dvs. jeg fortryder at jeg ikke gik i gang med pædagoguddannelsen for et par år siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.