Hvad vil du være når du bliver stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
21 svar
3 synes godt om
16. januar 2014

Anonym trådstarter

Ja det spørgsmål har jeg stillet mig selv 10000 gange, jeg ved det virkelig ikke! 

Jeg er 21 år, har et barn, nr 2 på vej og jeg aner virkelig ikke hvad jeg vil være, jeg har altid en ny ide om hva jeg vil være og dropper så ud! Jeg er ikke en af de klogeste mennesker på jorden så jeg kan ikke blive noget der kræver en gymnasiet, hf og andet i den dur! ;-(( 

jeg har en HG fra 2010, men jeg tog detail, fortryder nu da jeg helst ville ha taget kontor.. Kan jeg lave det om?? 

Hvad er du uddannet, hvorfor? Og fortryder du? :-)) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

MorDk

Jeg er uddannet Social -og sundhedsassistent. Og nej jeg fortryder ikke. Overvejer om jeg skal læse videre på et tidspunkt, men det bliver ikke de næste par år ihvertfald. Det tillader økonomien og familielivet ikke pt.

Anmeld

16. januar 2014

sandramor

jeg er uddannet tandklinikassistent......

Fortryder jeg??? både og..... altså jeg eeeeelsker arbejdet som tandklinikassistent..... men desværre i mit område (Sønderjylland) er det meget svært at finde arbejde inde for faget.......

så fra februar begynder jeg ny uddannelse... som socialrådgiver

Anmeld

16. januar 2014

lycly

Anonym skriver:

Ja det spørgsmål har jeg stillet mig selv 10000 gange, jeg ved det virkelig ikke! 

Jeg er 21 år, har et barn, nr 2 på vej og jeg aner virkelig ikke hvad jeg vil være, jeg har altid en ny ide om hva jeg vil være og dropper så ud! Jeg er ikke en af de klogeste mennesker på jorden så jeg kan ikke blive noget der kræver en gymnasiet, hf og andet i den dur! ;-(( 

jeg har en HG fra 2010, men jeg tog detail, fortryder nu da jeg helst ville ha taget kontor.. Kan jeg lave det om?? 

Jeg er pt detail elev og er super glad for uddannelsen, men det er ikke mit drømmejob.