Hvornår blev jeres (første ble fri)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Maja_4000

Mor Christa skriver:

Victor er 3 år g 1 mdr og han er desværre stadig ikke blefri. Han interesserer sig ikke for det, og siger altid bare at han prøver i morgen..

Jeg ved ikke hvad vi mere skal gøre for at hjælpe ham, men tålmodighed er vidst en dyd!

PRÆCIS det samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Den lykkelige skriver:

Ja som overskriften siger..  Hvornår blev jeres første barn så det?
Min datter kan sagtens sige til når hun skal tisse og tisse på toilettet.. men hun husker det ikke og gider ikke når man spørger.. Så siger hun bare "jeg tisser på toilet imorgen"..
Hvad gjorde i?

Hun var 2,5 da hun ville af med den :-)

Lillesøster er kun 15 måneder, så der går nok lidt endnu. Hun er dog blevet opmærksom på når hun skal tisse :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. januar 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter var 2 år og 10 mdr.

Min søn på knap to siger ofte, når han skal tisse, og jeg tror, han smider bleen til sommer

Anmeld

16. januar 2014

Kløver

Har stemt blankt, min søn er ikke klar endnu men håber det hjælper når han starter i bh her den 1. Han bliver 3 den 30

Min datter er 20 mdr og ikke blefri og kunne måske ha været men har bremset pga storebror så håber de begge bliver blefri i løbet af forår sommer, som minimum den ældste

Anmeld

16. januar 2014

Elling <3<3

Vores dreng smed bleen da han var 3 år og 3mdr.
Han havde længe godt kunne sige til når han skulle på toilettet, men da vi prøvede i vores ferie en md. Før var han ikke klar 100%.

Han kom selv og sagde at nu ville han altså ikke bruge ble mere, og så var det det.

Anmeld

16. januar 2014

Mor til Frederic og Freya

Den lykkelige skriver:

Min datter kan sagtens sige til når hun skal tisse og tisse på toilettet.. men hun husker det ikke og gider ikke når man spørger.. Så siger hun bare "jeg tisser på toilet imorgen"..
Hvad gjorde i?

Frederic var 2,7 år.

På en og samme mdr smed han ble - sut og cyklede uden støttehjul. Og de siger at drenge er senere..

Anmeld

16. januar 2014

Palaja

Hun var 2 år og 10 mdr, men har svaret 3 år da hun jo næsten var det

Anmeld

16. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Den lykkelige skriver:

Hvad gjorde i?

jeg har stemt 4 år...

Vi prøvede alle mulige metoder for at få ham blefri da han var 3-3½ men intet virkede... Til sidst sagde han selv at når han blev 4 ville han ikke gå med ble mere og ganske rigtigt; da han fyldte 4 fik han ikke længere ble på om dagen og efter tre nætter med tør ble røg den også... Det eneste uheld han havde var to dage efter sin fødselsdag hvor han holdte fødselsdag for drengene i børnehaven (efter uheldet havde han så ble på til de var gået)....

Anmeld

16. januar 2014

(august)

nr. 1 knap 2,5 år om dagen også var hun tør om natten i de efterfølgende 14 dage, også røg den også om natten.

nr. 2 er lige blevet 2 år, og vi regner med at hun bliver blefri til sommer. Hun laver både det ene og det andet hvis vi fanger hende i før det sker. Hun bliver sat på potte/toilet ved hvert bleskifte og siger også sommetider til selv.

Anmeld

16. januar 2014

Carina:-)

Omkring de 2 år.

Villads er så 1½ og er begyndt at sige til når han skal lave stort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.