Hvornår blev jeres (første ble fri)??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår blev dit første barn blefri?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.927 visninger
24 svar
2 synes godt om
15. januar 2014

Den lykkelige

Ja som overskriften siger..  Hvornår blev jeres første barn så det?
Min datter kan sagtens sige til når hun skal tisse og tisse på toilettet.. men hun husker det ikke og gider ikke når man spørger.. Så siger hun bare "jeg tisser på toilet imorgen"..
Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

lineog4

2 år 4 mnd nummer 1

3 år og en slat nummer 3 men var så også fuldstændig blefri også nat på en uge

2 år og 4 mnd nummer 4

Anmeld

15. januar 2014

Mor Christa

Victor er 3 år g 1 mdr og han er desværre stadig ikke blefri. Han interesserer sig ikke for det, og siger altid bare at han prøver i morgen..

Jeg ved ikke hvad vi mere skal gøre for at hjælpe ham, men tålmodighed er vidst en dyd!

Anmeld

15. januar 2014

Muffinmus

De to store lige omkring de tre år...det er ist ganske standard den mindste er kun 1,5 så der går noledige et år eller mere før det er aktuelt

Anmeld

15. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng var 3 år 8 mdr. - det tog yderligere ca. 1 år før han var tør om natten.

Vores pige var 3 år og 4 mdr. - hun blev blefri om natten med det samme.

Anmeld

15. januar 2014

B&J

daniel bliver 4 til marts og han siger når han skal og kan også gå på wc. men han vil ikke kun når han vil tror hans ble er en form for trykhed for ham. men det kommer helt sikkert når han er klar...

Anmeld

15. januar 2014

B&J

Mor Christa skriver:

Victor er 3 år g 1 mdr og han er desværre stadig ikke blefri. Han interesserer sig ikke for det, og siger altid bare at han prøver i morgen..

Jeg ved ikke hvad vi mere skal gøre for at hjælpe ham, men tålmodighed er vidst en dyd!

det samme siger vores dreng i morgen går jeg på wc, for han kan godt og har gjord det mange gange og fortælle når han gør det ene og det andet, men tror det er en trykhed

Anmeld

15. januar 2014

Laulund87

Maria var 2,5 år og det gik super nemt. Hun smed den på eget initiativ og havde kun få uheld.

Dog gik der 1 år før hun smed den om natten.

Anmeld

15. januar 2014

Rødhætte

Den lykkelige skriver:

Min datter kan sagtens sige til når hun skal tisse og tisse på toilettet.. men hun husker det ikke og gider ikke når man spørger.. Så siger hun bare "jeg tisser på toilet imorgen"..
Hvad gjorde i?

Min søn viste ikke den store interesse i potten/toilettet, men da der var juleferie tog jeg chancen. Han var 2,9 år og 4 dage senere forstod han det. Har stort set ingen uheld efter de dage 

Anmeld

15. januar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Den lykkelige skriver:

Hvad gjorde i?

Fra vores søn var 4½ måned gammel kørte vi EC - tidlig potte træning, så kom på potten hver gang vivikiftede ham, fra vi begyndte projekt har han lavet stort  bleen siden.

Min søn var 1½ da han smed bleen om dagen.

nogen uger inden han fyldte to smed han den også om natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.