Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MarianneRubi skriver: Spørgsmålet er jo også lidt om den skal være synlig ? Men jeg synes den der ligger lige under dit indlæg, med Emil er super fed og det synes jeg bestemt er en ide du sku tage til dig Jeg selv er dækket til på den ene arm (næsten) men på min skulder har jeg en bamse, og under den skal vores børns navne stå, når engang der kommer sådan nogle
Spørgsmålet er jo også lidt om den skal være synlig ? Men jeg synes den der ligger lige under dit indlæg, med Emil er super fed og det synes jeg bestemt er en ide du sku tage til dig Jeg selv er dækket til på den ene arm (næsten) men på min skulder har jeg en bamse, og under den skal vores børns navne stå, når engang der kommer sådan nogle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LinLin skriver: Jeg har stjerner der symboliserer mine børn - i stedet for deres navne. ( se profilbilede) de er som du kan placeret på min ryg
Jeg har stjerner der symboliserer mine børn - i stedet for deres navne. ( se profilbilede) de er som du kan placeret på min ryg
MorDk skriver: Hvor skal du så have de 2 næste stående? ♥
Hvor skal du så have de 2 næste stående? ♥
Også der, altså hele vejen rundt om armen.. Tænker jeg indtil videre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128