Tatovering :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

Papillon

Nu ved jeg ikke, om jeg vil have en, men hvis det skulle være, ville det nok blive i stil med en af de her. Jeg er mest til små tatoveringer, der er forholdsvis enkle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

SjeBets

jeg har en for hver barn den første der var jeg ung og  uorginal og fik runer og noget tribal omkring armen 

Forsiden 

bagsiden 

Nr to er min søn der har tegnet og skrevet hans eget navn, jeg vil nok have den udbygget lidt, men jeg elsker den så meget fordi det er så personlig, tror den sidste også skal være sådan noget hvor hun laver noget og skriver sit navn. Min søn er super stolt over den, og den store er lidt misunderlig så det ender nok med hun også for lov til at lavet noget der skal på kroppen 

Anmeld

16. januar 2014

MarianneRubi

Spørgsmålet er jo også lidt om den skal være synlig ?
Men jeg synes den der ligger lige under dit indlæg, med Emil er super fed og det synes jeg bestemt er en ide du sku tage til dig

Jeg selv er dækket til på den ene arm (næsten) men på min skulder har jeg en bamse, og under den skal vores børns navne stå, når engang der kommer sådan nogle

Anmeld

16. januar 2014

LinLin

EnSødMor skriver:

Jeg har denne, der står; 

Freya Sophia - we made a wish and you came. 

er gravid igen nu, og den næstes barn skal også stå der nedenunder således; 

Navnet - We made another wish and you came. 

Nr 3 barn skal der stå; 

navnet - we made a final wish and you came. 

Hvordan vil du have alt det på din arm??!?!

Anmeld

16. januar 2014

LinLin

Jeg har stjerner der symboliserer mine børn - i stedet for deres navne. ( se profilbilede) de er som du kan placeret på min ryg

Anmeld

16. januar 2014

EnSødMor

LinLin skriver:

Hvordan vil du have alt det på din arm??!?!

Det må tiden vise! ;-)) 

Anmeld

16. januar 2014

Lykke:)

FebruarBaby2014 skriver:

Når jeg er blevet mor skal jeg have hendes navn og fødselsdagsdato i flot sirlig skrift på skulderen, tænker med et par sommerfugle ved navnet og med lyserøde skygger

Hvor på skulderen? kravebenet eller?

Anmeld

16. januar 2014

Papillon skriver:

Nu ved jeg ikke, om jeg vil have en, men hvis det skulle være, ville det nok blive i stil med en af de her. Jeg er mest til små tatoveringer, der er forholdsvis enkle

Jeg er også til de små, super flotte eksempler du har fundet!

Anmeld

16. januar 2014

MorDk

EnSødMor skriver:

Jeg har denne, der står; 

Freya Sophia - we made a wish and you came. 

er gravid igen nu, og den næstes barn skal også stå der nedenunder således; 

Navnet - We made another wish and you came. 

Nr 3 barn skal der stå; 

navnet - we made a final wish and you came. 

Hvor skal du så have de 2 næste stående? ♥

Anmeld

16. januar 2014

SjeBets skriver:

jeg har en for hver barn den første der var jeg ung og  uorginal og fik runer og noget tribal omkring armen 

Forsiden 

bagsiden 

Nr to er min søn der har tegnet og skrevet hans eget navn, jeg vil nok have den udbygget lidt, men jeg elsker den så meget fordi det er så personlig, tror den sidste også skal være sådan noget hvor hun laver noget og skriver sit navn. Min søn er super stolt over den, og den store er lidt misunderlig så det ender nok med hun også for lov til at lavet noget der skal på kroppen 

Nej hvor jeg elsker den kalle har lavet! den er SÅ sød!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.