Abemor skriver:
Tja jeg bliver så nok en af dem der "dunker dig i hovedet" - men vil nok hellere kalde det "et venligt råd".
Nu har jeg fulgt dine indlæg, og det har været noget af et rod - sorry to say. Så var I sammen, så havde han skrevet med en anden, så var I ikke sammen, så ville I have barn, så ville I ikke, og nu vil I åbenbart igen.
Kan SÅ godt forstå, at hvis I er sammen igen og tror på det, at drømmen om nr 2 så kommer snigende, men hvis jeg var dig ville jeg vente et års tid og se om det forhold nu holder denne gang. Nyd hinanden og jeres 1. Guldklump - det bliver bestemt ikke lettere med to, tværtimod. Det er max hårdt og kræver sit forhold at klare.
Så med alle velmenende hensigter er mit råd - vent 
Tak for svar 
Du har dels ret. Jeg forstår hvad du skriver og vil ikke forsvare mig selv på den måde. Men jeg har nok været lige lovlig hurtig til at skrive når noget har været galt i vores forhold, indrømmet.. Men jeg tror også på at det har været manglende kommunikation som nævnt tidligere.. Vi har haft vores skænderier, og har desværre bragt emnet om pb 2 på banen og har i alt frustration meldt ud at vi alligevel ikke ønskede. Dumt ja, meget dumt. For det vil vi inderst inde ikke.. Og det er et meget følsomt emne for os begge.. Igen var jeg for hurtig da han skrev med en af sine gamle veninder. Der stod noget med "en øl og en snaver" bevares, igen for hurtig. Deres humor, og tidligere Humor forstod jeg ikke. Måske en smule for jaloux og nærtagende i den sammenhæng..
jeg tror på at dette skal være ham og jeg.. For vi kan ikke uden hinanden.. Det lød måske også en smule rodet 
Håber det gav lidt mening
Anmeld