Hej baby.dk piger :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2014

Swerg

An&Jo skriver:

Ja, man kommer bare længere når man kan kommunikere.. Men så længe man ved hvor problemet er kan man forbedre det, og det skal man jo så huske..

Håber i har lært at i skals tå sammen, og tak for krydsede fingre, sender et par stykker tilbage din vej

Mange tak. er sikker på det nok skal gå. 

Er lidt nervøs for det hele nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Swerg

MMOGM skriver:

Synes helt sikkert i skal springe ud i det igen smukke 

Hvordan går det med lillepigen søde ?  

Anmeld

15. januar 2014

MMOGM

Swerg skriver:

Hvordan går det med lillepigen søde ?  

det går super  Vi skal til md d. 11/2 glæder mig 

er glad for i har fundet sammen igen. Er sikker på at den næste bebs nok skal holde godt fast 

Anmeld

15. januar 2014

Loa

Hvorfor skulle du blive dunket i hovedet

Synes da i skal gøre præcis som i føler for...
Mange par tager en pause fra hinanden (eller kunne trænge til det i hvert fald )
Men i har jo tydeligvis ikke kunne undvære hinanden.

Risikoen er der vel i teorien altid for at man kan miste igen, men den er meget større for at i ikke gør og i får en sund og rask lillebrøster

Anmeld

15. januar 2014

MorTilEn2013Dreng

Synes også det bare er igang med at prøve igen. Også husk og snak om tingene så snart der er noget end og gå og gemme på det

for i snart har de streger igen og spiren bliver der

Anmeld

15. januar 2014

Swerg

MMOGM skriver:

det går super  Vi skal til md d. 11/2 glæder mig 

er glad for i har fundet sammen igen. Er sikker på at den næste bebs nok skal holde godt fast 

Ih hvor skønt ❤️ Elsker at se dine opslag på FB  

misundelse er bare en grim ting  

Tager det bare stille og roligt denne gang .. Ikke noget med æl teste, det fylder alt for meget 

Anmeld

15. januar 2014

Swerg

Loa skriver:

Hvorfor skulle du blive dunket i hovedet

Synes da i skal gøre præcis som i føler for...
Mange par tager en pause fra hinanden (eller kunne trænge til det i hvert fald )
Men i har jo tydeligvis ikke kunne undvære hinanden.

Risikoen er der vel i teorien altid for at man kan miste igen, men den er meget større for at i ikke gør og i får en sund og rask lillebrøster

hvor er du sød! Tak for din besked. Der er ingen tvivl om at det luft vi har haft har hjulpet os rigtig meget ! Det er meget mere behageligt at være "os" nu  

Jeg havde bare frygtet at folk ville syntes jeg er smådum 

Anmeld

15. januar 2014

MMOGM

Swerg skriver:

Ih hvor skønt ❤️ Elsker at se dine opslag på FB  

misundelse er bare en grim ting  

Tager det bare stille og roligt denne gang .. Ikke noget med æl teste, det fylder alt for meget 

Hihi hvor er du sød 

Forstår dig godt, det kan hurtigt gå hen og blive til en stresset ting. Næste gang tror jeg heller ikke vi skal bruge æl  går simpelthen for meget op i det hihi

Anmeld

15. januar 2014

Swerg

MMOGM skriver:

Hihi hvor er du sød 

Forstår dig godt, det kan hurtigt gå hen og blive til en stresset ting. Næste gang tror jeg heller ikke vi skal bruge æl  går simpelthen for meget op i det hihi

Men det er nu meget hyggeligt 

Anmeld

15. januar 2014

Mum33

Tja jeg bliver så nok en af dem der "dunker dig i hovedet" - men vil nok hellere kalde det "et venligt råd". 

Nu har jeg fulgt dine indlæg, og det har været noget af et rod  - sorry to say. Så var I sammen, så havde han skrevet med en anden, så var I ikke sammen, så ville I have barn, så ville I ikke, og nu vil I åbenbart igen.  

Kan SÅ godt forstå, at hvis I er sammen igen og tror på det, at drømmen om nr 2 så kommer snigende, men hvis jeg var dig ville jeg vente et års tid og se om det forhold nu holder denne gang. Nyd hinanden og jeres 1. Guldklump - det bliver bestemt ikke lettere med to, tværtimod. Det er max hårdt og kræver sit forhold at klare. 

Så med alle velmenende hensigter er mit råd - vent 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.